یک قدم تا رتبه اول؛ رشد درآمد «سپ» از مبلغ تراکنش‌های کارت‌خوان!
یک قدم تا رتبه اول؛ رشد درآمد «سپ» از مبلغ تراکنش‌های کارت‌خوان!

گزارش اقتصادی شاپرک برای دی ماه ۱۴۰۲ نشان داد که تنها ۴ شرکت توانستند سهم خود را از مبلغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی نسبت به ماه گذشته ارتقا بدهند که با این رشد، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در یک قدمی تبدیل شدن به بزرگترین شرکت در این حوزه قرار گرفت!

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش را باید جز شرکت‌هایی دانست که در هر ۳ حوزه ابزار پذیرش موبایلی، ابزار پذیرش اینترنتی و کارتخوان فروشگاهی سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است. طبق آخرین گزارش اقتصادی شاپرک این شرکت در هر ۳ حوزه حضور فعال داشته به طوری که به طور میانگین سهم ۲۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اما «سپ» برای رسیدن به جایگاه نخست در حوزه مبلغ تراکنش‌های کارت‌خوان فروشگاهی در دی ماه گام بزرگی برداشت. در میان ۱۲ شرکت فعال در این حوزه، تنها ۴ شرکت توانستند عملکرد خود را بهبود ببخشند. اما این رشد درآمد برای «سپ» معنا و مفهوم دیگری دارد. چرا که هم توانست جایگاه خود را در رده دوم شرکت‌هایی با بیشترین سهم از بازار حفظ نماید و هم توانست فاصله خود را با جایگاه نخست به زیر ۱ درصد کاهش دهد.

شرکت
کارتخوان فروشگاهی تراکنشدار

سهم از کل مبلغ تراکنشهای کارتخوان فروشگاهی
سهم از کل تعداد ابزار

به پرداخت ملت
۱۸.۶۶٪
۱۰.۸۸٪

پرداخت الکترونیک سامان
۱۷.۸۹٪
۱۵.۱۷٪

آسان پرداخت پرشین
۵.۵۳٪
۴.۸۷٪

الکترونیک کارت دماوند
۰.۲۸٪
۰.۵۲٪

پرداخت الکترونیک سداد
۱۰.۶۴٪
۸.۷۲٪

پرداخت الکترونیک پاسارگاد
۱۱.۶۴٪
۱۹.۱۲٪

پرداخت الکترونیک سپهر
۴.۸۴٪
۵.۱۶٪

پرداخت نوین آرین
۶.۲۲٪
۹.۳۶٪

تجارت الکترونیک پارسیان
۱۱.۶۲٪
۱۰.۶۴٪

فراپردازان آروند امید
۱.۴۱٪
۲.۶۷٪

فن آوا کارت
۲.۴۶٪
۳.۲۳٪

کارت اعتباریایران کیش
۸.۸۱٪
۹.۶۵٪

همان‌طور که مشخص است، افزایش درآمد از این محل در دی ماه سبب شد تا «سپ» سهم خود را به ۱۷.۸۹ درصد رسانده که تداوم این روند در آینده‎‌ای نه چندان دور، آن را به برترین شرکت در این حوزه تبدیل خواهد کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]