جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 53585
  • 14 نوامبر 2023 - 21:01
  • 49 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سه برابر شدن تعداد میلیاردرهای بیت‌کوین

سه برابر شدن تعداد میلیاردرهای بیت‌کوین
سه برابر شدن تعداد میلیاردرهای بیت‌کوین

اکوایران:‌ آمارهای حاکی از آن است که تعداد کیف پول‌های ارز دیجیتال که دارای دست‌کم ۱ میلیون دلار بیت‌کوین هستند،‌ با افزایش قابل توجهی همراه شده است.

به گزارش اکوایران، تعداد کیف پول‎های ارز دیجیتال که بیش از ۱ میلیون دلار بیت‌کوین در خود جای داده‌اند، در سال جاری میلادی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و از ۲۳ هزار و ۷۹۵ کیف پول ارز دیجیتال به ۸۱ هزار و ۹۲۵ عدد رسیده است؛ آماری که نشان‌دهنده افزایش ۲۳۷ درصدی و بیش از سه برابری  در ۱۱ ماه اخیر است.

به نوشته کوین‌تلگراف، با این حال، اکثر این کیف پول‌ها متعلق به اشخاص نیست و به صرافی‌های رمزارز و موسسات مالی نیز تعلق دارد.

در جریان بازار صعودی پیشین بیت‌کوین در نوامبر ۲۰۲۱، تعداد کیف پول‌های ارز دیجیتال که بیش از ۱ میلیون دلار بیت‌‌کوین داشتند به دست‌کم ۱۱۲ هزار عدد رسید. پس از آن و در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱، این رمزارز به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی ۶۹ هزار دلار رسید.

همچنین از آغاز سال ۲۰۲۳، تعداد کیف پول‌هایی که دست‌کم ۱ بیت‌کوین دارند، به شکل محدود افزایش پیدا کرده و به ۱ میلیون و ۱۸ کیف پول رسیده است؛ این افزایش حدود ۴ درصد اعلام شده است. از سوی دیگر،‌ آمار یادشده در سال گذشته میلادی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‎‌کوین در روز سه‎شنبه (۲۳ آبان) از ۳۶ هزار و ۲۱۴ دلار تا ۳۶ هزار و ۷۴۴ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۳ بعدازظهر به وقت ایران، بیش از ۳۶ هزار و ۲۷۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این رمزارز حدود ۵۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۹ میلیارد و ۱۱ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۵ درصد رشد داشته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۳۲ دلار تا ۲ هزار و ۶۴ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۳ بعدازظهر به وقت ایران، بیش از ۲ هزار و ۳۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۱۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۳ میلیارد و ۶ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته بیش از ۸ درصد رشد داشته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ربع سکه خلاف جریان شنا کرد 03 مه 2024

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد

اکوایران: قیمت دلار تهران در هفته جاری با سقوط کار خود را شروع کرد و در برگشت رو به بالا نتوانست از سد مقاومت ۶۳ هزار تومان بگذرد و دوباره فروریخت.

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟ 02 مه 2024

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟

اکوایران: بیت‌کوین در هفته‌های اخیر با کاهش قیمت قابل توجهی همراه شده است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن به کمتر از ۴۰ هزار دلار نیز سقوط کند.

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.