ترافیک جاده‌های شمالی سنگین شد
ترافیک جاده‌های شمالی سنگین شد

 هنوز چند ساعتی از آغاز محدودیت ترافیکی نگذشته است که طبق اعلام رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ترافیک در جاده‌های شمالی سنگین و پرحجم شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،سرهنگ احمد شیرانی اظهارداشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) محدوده انتهای آزادراه و محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه سنگین گزارش شده است.
به گفته او، ترافیک در محور هراز و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) و محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین است.
رئیس مرکز کنترل ترافیکی راهور فراجا همچنین ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا را نیمه سنگین توصیف کرد و گفت: محورهای شمالی کشور فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند .
سرهنگ شیرانی همچنین گفت: محدودیت ترافیکی۲۱ فروردین از ساعت ۱۴ عصر امروز در استان های مازندران و البرز محور چالوس (شمال به جنوب)آزادراه تهران – شمال (شمال به حنوب)محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب (محور و آزادراه فوق) اجرا گردید.
او افزود: خیرین و مردم فهیم استان می توانند از طریق کد QR، شماره گیری کد دستوری و شماره کارت های اختصاص یافته به زکات و کفاره در هر شهرستان برای کمک به نیازمندان اقدام کنند.
به گفته این مقام مسئول امسال پرداخت فطریه از طریق دستگاه های کارتخوان مستقر در ۳ هزار و ۲۸۹ نانوایی استان فارس برای سهولت در این امر خیرخواهانه در نظر گرفته شده است.
موصلی اعلام کرد: مردم نیکوکار استان فارس در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان فطریه پرداخت کردند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]