فوری / تعطیلی مدارس دوشنبه ۳۰ بهمن
فوری / تعطیلی مدارس دوشنبه ۳۰ بهمن

جزییات تعطیلی مدارس دوشنبه ۳۰ بهمن اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بارش برف فعالیت مدارس را برای فردا غیرحضوری کرد.
تعطیلی مدارس ۳۰ بهمن
فرماندار آزادشهر واقع در شرق استان گلستان گفت: فعالیت تمامی مدارس مناطق کوهستانی بخش چشمه ساران این شهرستان در هر سه مقطع و درهر دونوبت ظهر و عصر به دلیل بارش برف مجازی است. استانداری تهران و سایر استان‌ها درباره تعطیلی مدارس در ۳۰ بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)
اخبار هواشناسی ایران
 بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و ارتفاعات البرز بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف ادامه دارد.
در بخش‌هایی از دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های اصفهان،‌ یزد، بخش‌هایی از کرمان، شمال سیستان و بلوچستان رگبار باران همراه بار رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد احتمال خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.
همچنین امروز در نیمه شرقی کشور کاهش محسوس دما روی می‌دهد. فردا دوشنبه و روز سه‌شنبه در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز،‌ دامنه‌های زاگرس و مناطقی از مرکز و شرق کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود و در سایر مناطق کشور جو آرام است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]