بهترین زمان سفر به پاریس
بهترین زمان سفر به پاریس
کشور فرانسه همیشه با زیبایی هایش شناخته می شود و تور فرانسه افراد مختلف همواره آرزوی سفر به آن را دارند.

کشور فرانسه همیشه با زیبایی هایش شناخته می شود و تور فرانسه افراد مختلف همواره آرزوی سفر به آن را دارند. سهم بسیار قابل توجهی از این زیبایی ها به شهر پاریس اختصاص دارد. شهری که پایتخت این کشور بوده و با جای دادن جاذبه ای به نام برج ایفل همواره توریست های زیادی را در طول سال جذب کرده است. اما نکته دارای اهمیت این است که سفر فرانسه موقعیتی نیست که بیش از یکبار در سال تکرار شود. به همین دلیل از شما می خواهیم که به خوبی درباره مواردی مانند آب و هوا, رویداد های مختلف و هرچیز دیگری درباره پاریس اطلاعات کاملی کسب کنید. در این مطلب قصد داریم درباره بهترین زمان برای سفر به پاریس برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم و بهترین گزینه برای رزرو تور های اروپایی را خدمت شما معرفی کنیم.

سفر به پاریس در دی و بهمن

این بازه زمانی معمولا ماه ژانویه میلادی را دربر می گیرد. بدون شک یکی از شیرین ترین تجربه ها سفر به کشور هایی است که رویداد کریسمس را جشن می گیرند. کیست که در بازه زمانی تعطیلات زمستانی لذتی از گشت و گذار در خیابان ها و بازار های پاریس نبرد. به همین دلیل صف رزرو تور پاریس در این بازه زمانی بسیار داغ است. بدلیل مصادف شدن این بازه زمانی با فصل زمستان آب و هوای این شهر سرد است. گاهی مرطوب و بارانی و گاهی بارش برف را شاهد هستید. اگر در این مقطع از سال به پاریس رفتید نوشیدن قهوه را فراموش نکنید.

پاریس در بهمن و اسفند

در این بازه زمانی یافتن هتل ارزان قیمت آسان است. چرا که رویداد خیلی مهمی در این بازه زمانی برگزار نمی شود. به طور متوسط دمای هوا در این بازه زمانی ۲ درجه سانتیگراد می باشد و حتی ممکن است به زیر صفر برسد. مزیت سفر در این بازه

زمانی این است که اماکن دیدنی خلوت تر از بازه زمانی قبلی هستند. ویزای کاری کانادا شاید مهم ترین رویدادی که در این بازه زمانی می توان ذکر کرد, ولنتاین باشد. انواعی از شکلات ها و کیک های خوشمزه را در این شهر می توان دید.

تور فرانسه

پاریس در اواسط اسفند تا اواسط فروردین

اگر نسبت به سرما حس خوبی ندارید باید بدانید که این بازه زمانی برای شما مناسب است. به علاوه اینکه افرادی که از مکان های شلوغ دوری می کنند هم باید این بازه زمانی را غنیمت بشمارند. رفع ریجکتی تضمینی در این بازه زمانی نسبت به بازه قبلی هزینه های سفر به پاریس بیشتر می باشد. در ماه مارس میلادی دمای میانگین هشت درجه سانتیگراد بوده و ممکن است گاهی از این هم پایین تر برود. رویداد خاصی در این بازه زمانی برگزار نمی شود و شاید مهم ترین رویداد مسابقات ورزشی دو و میدانی و حتی دوی رنگی باشد.

پاریس در فروردین و اردیبهشت

وقت پوشیدن لباس های نازک و کلاه بافتنی فرا رسیده است. اقامت اروپا خیلی به آب و هوای این مقطع زمانی پاریس عادت نکنید. ممکن است تغییرات ناگهانی از این نظر رخ دهند. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به تفریحات هیجان انگیز علاقه مند هستید می توانید به سراغ تفریحات دیزلی لند در این بازه زمانی بروید. البته نباید از بازگشایی پارک آستریکس هم چشم پوشی کنید.

تور اروپا

پاریس در خرداد و تیر

در شهر پاریس این ماه ژوئن میلادی که خرداد و تیر را دربر میگیرد بخاطر جشن هایش محبوب است. دانش آموزان با پشت سر گذاشتن امتحانات خود به سراغ تفریحات خود می روند. البته که حراجی های مختلف هم در این مقطع زمانی خود را نشان می دهند. به همین دلیل در این مقطع زمانی شاهد شدیدترین جنب و جوش در بازار های این شهر خواهید بود. میانگین دمای این شهر در خرداد و تیر بین ۱۴ تا ۲۴ درجه می باشد. ماه ژوئن میلادی را در کشور فرانسه به خاطر جشنواره های موسیقی اش می شناسند.

پاریس در مرداد و شهریور

در این بازه زمانی پاریس نسبت به تیر محبوب تر است. اقامت طلایی اسپانیا گردشگران در این بازه زمانی بیشتر به سراغ این شهر می روند و می توان از ماه آگوست میلادی به عنوان مناسب ترین ماه برای کرایه کردن ماشین در پاریس یاد کرد. ترافیک در خیابان های شهر نسبت به سایر بازه های زمانی کمتر می باشد. اگر فردی هستید که میانه خوبی با گرما ندارد, توصیه می کنیم در این بازه زمانی به پاریس بروید. در ماه آگوست گاها تا ۴۴ میلی متر بارش گزارش می شود. مهم ترین رویداد این بازه زمانی روز ۱۵ آگوست می باشد. این روز که به عروج مریم شهرت دارد نزد کاتولیک ها اهمیت زیادی دارد.

پاریس در اواخر شهریور و مهر

با فرارسیدن این بازه زمانی بدلیل بازگشت مردم پاریس به شهر خود و بازگشت افراد غیربومی به کشور های خودشان خیلی قیمت هتل و سایر ملزمات اقامت تغییر نمی کند. اما آب و هوا همچنان دلپذیر است و به طور میانگین دما ۱۵ درجه سانتیگراد می باشد. آب و هوای ملایم پاریس در این بازه برای افرادی که حس خوبی به گرما ندارند بسیار مناسب است. روز های ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر از نظر فرهنگی روز های مهمی برای قاره اروپا هستند. به همین دلیل امکان بازدید رایگان از موزه های پاریس وجود دارد.

پاریس در آبان و آذر

با پایان رسیدن ماه اکتبر میلادی توریست های بسیاری این شهر را ترک می کننند. اما همچنان می توان شاهد آمدن بازرگانانی بود که بدلیل برگزار شدن نمایشگاه های مهم به این شهر آمده اند. البته فراموش نکنید که هزینه های اقامت و سفر در این بازه زمانی بالاست.

بهترین گزینه برای رزرو تور پاریس

اگر به دنبال بهترین گزینه برای رزرو تور های پاریس و فراهم کردن امکان سفر به این شهر هستید به شما تبریک می گوییم. آوین تراول درخدمت شماست تا رفتن به پاریس را برای شما به سادگی آب خوردن ممکن کند. اگر آرزوی دیدن برج ایفل و یا شرکت در جشنواره ها و سایر رویداد های جذاب پایتخت کشور فرانسه را دارید وقت را تلف نکنید. همین الان با کارشناسان آوین تراول ارتباط برقرار کنید تا همکاران ما شما را با صفر تا صد مسیر آشنا کنند. سفر بی دردسر به اروپا را از آوین تراول بخواهید!

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]