هاوینگ چیست و چه تاثیری بر درآمد ماینر های بیت کوین دارد؟
هاوینگ چیست و چه تاثیری بر درآمد ماینر های بیت کوین دارد؟

تنها ۵ روز تا هاوینگ بیت کوین باقی است و بسیاری از همراهان و سرمایه گذاران ما در شرکت داراماینر این نگرانی را دارند که این رویداد چه تاثیری بر میزان درامد دلاری ماینر ها دارد.

هاوینگ چیست؟
از سال ۲۰۰۹ که استخراج رمز ارز ها شروع شد در هر ۱۰ دقیقه یک بلاک باز شده و تعداد ۵۰ بیت کوین به ماینرها پاداش داده میشد. این عدد هر ۴ سال سال در پدیده ای به اسم هاوینگ به نصف کاهش میابد. در حال حاضر تعداد بیت کوین در هر بلاک ۶.۲۵ است و در هاوینگ پیش رو این عدد به ۳.۱۲۵ بیت کوین کاهش پیدا میکند.
هاوینگ چه زمانی اتفاق میوفتد؟
بین ۱۹ تا ۲۰ آپریل ۲۰۲۴ هاوینگ بعدی اتفاق خواهد افتاد.
هاوینگ چه تاثیری در قیمت بیت کوین خواهد داشت؟
این سوال را با دقت نمیتوان پاسخ داد ولی در هاوینگ های قبلی قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ به شدت رشد داشته است.  

هاوینگ بیت کوین چه تاثیری در درامد ماینر ها خواهد داشت؟
برای پاسخ به این سوال باید ابتدا بدانیم درامد ماینر ها به چه عواملی بستگی دارد. عوامل مهم در درامد ماینر ها عبارتند از: قیمت بیت کوین، سختی شبکه، تعداد بیت کوین بلاک پاداش و… اگر فرض بر این باشد که قیمت بیت کوین و سختی شبکه ثابت باشد درامد ماینر ها بعد از هاوینگ کاهش خواهد داشت. اما نکته ای که بسیار مهم است اینست که در زمان هاوینگ که درامد ماینر ها کاهش میابد ماینر های ضعیف با قدرت پردازش پایین و فارم هایی که تعرفه برق زیادی را پرداخت میکنند (مانند فارم های آمریکا که بزرگترین فارم های دنیا هستند) حداقل به مدت محدود بعد از هاوینگ دستگاه های ماینر خود را خاموش میکنند و این موضوع باعث افت سختی شبکه میشود و این موضوع خود باعث افزایش درامد ماینر های روشن در شبکه میشود. جهت مشاوره جهت خرید دستگاه ماینر و یا سرمایه گذاری کاملا قانونی در صنعت استخراج بیت کوین میتوانید همین الان با مشاوران ما در داراماینر تماس حاصل فرمایید.  

کارشناسان حوزه استخراج بیت کوین بر این عقیده اند که با توجه به افت سختی شبکه در کنار رشد قیمت بیت کوین درامد دلاری ماینر ها بعد از هاوینگ نه تنها کاهش نمیابد بلکه احتمال رشد درامد نیز دور از ذهن نیست!  

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]