تأیید صلاحیت ۴۳ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در دماوند و فیروزکوه
تأیید صلاحیت ۴۳ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در دماوند و فیروزکوه

رئیس حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه از تأیید صلاحیت ۴۳ نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه خبر داد.

رضا طاهرخانی، رئیس حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دماوند با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز و فردا نتیجه بررسی صلاحیت‌ها در هیأت نظارت استانی و مرکزی، از سوی فرمانداری به داوطلبان اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله، صلاحیت ۹۲ نفر از داوطلبان مورد بررسی قرار گرفت، افزود: در این مرحله، صلاحیت ۴۳ نفر از داوطلبان تأیید، ۳۷ نفر عدم تأیید و ۱۲ نفر عدم احراز شدند و سه نفر نیز شرایط ثبت‌نام را نداشتند و تعداد انصراف هم صفر بود.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه گفت: صلاحیت تمامی افراد مطرح ثبت‌نام کرده حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در این مرحله، تأیید شده است.

طاهرخانی تصریح کرد: داوطلبانی که در این مرحله رد صلاحیت شدند سه روز مهلت دارند تا اعتراض خویش را از طریق آدرس الکترونیکی https://Davtalab.shora-gc.ir به شورای نگهبان اعلام کنند.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]