قیمت میوه و تره‌بار در تهران سر به فلک کشید! جیب مردم خالی، سفره‌ها خالی‌تر!
قیمت میوه و تره‌بار در تهران سر به فلک کشید! جیب مردم خالی، سفره‌ها خالی‌تر!

قیمت میوه در میدان میوه و تره بار امروز با افزایش روبرو شد که این افزایش قیمت، خرید میوه و تره‌بار را برای بسیاری از مردم دشوار کرده است و به نظر می‌رسد که سفره‌های مردم در سال ۱۴۰۳ خالی‌تر از سال‌های گذشته باشد.

به گزارش نبض بازار،بر اساس گزارش دریافتی از میادین شهرداری تهران، قیمت انواع میوه و تره‌بار در روز هشتم فروردین ۱۴۰۳ به طور قابل توجهی افزایش یافته است.این افزایش قیمت در حالی رخ داده است که بسیاری از مردم از گرانی و تورم افسارگسیخته در کشور گلایه دارند.
قیمت میوه‌ها به فراوانی تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل موضوعاتی مانند آب و هوا، منابع آب، برداشت محصول، فناوری برداشت، تولید کنندگان، توزیع کنندگان، بازار‌های جهانی و نرخ تورم هستند.
برای مثال، شرایط آب و هوایی می‌تواند بر عملکرد مزارع تأثیر‌گذار باشد و در نتیجه، در شرایط خشکسالی، تعدادی از میوه‌ها ممکن است به دلیل تأثیر نامطلوب بر رشد و کیفیت در دسترس نباشند، در حالی که در فصل باروری، بیشترین تعداد میوه به بازار عرضه خواهد شد. همچنین، ترجیحات مصرف کنندگان، تأثیر بیشتری در قیمت میوه‌ها دارد. به عنوان مثال، در صورتی که تقاضا برای یک نوع میوه زیاد باشد، قیمت آن بالا می‌رود، در حالی که در صورتی که تقاضا کم باشد، قیمت کاهش خواهد یافت.
بر اساس گزارش دریافتی از میادین شهرداری تهران قیمت انواع میوه و تره بار، امروز هشتم فروردین ۱۴۰۳ به شرح زیر اعلام شد.

 
 منبع:تیتر کوتاه

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]