رونمایی ریلمی از گوشی GT Neo ۶ با قیمت کمتر از ۲۷۷ دلار
رونمایی ریلمی از گوشی GT Neo ۶ با قیمت کمتر از ۲۷۷ دلار

ریلمی هنوز تاریخ معرفی و عرضه این گوشی را مشخص نکرده، اما پیشتر شایعه شده بود که این گوشی تابستان ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد.این یعنی ریلمی GT Neo 6 و برادرش تا قبل‌از معرفی پردازنده‌های جدید کوالکام رونمایی نخواهند شد.

به گزارش نبض بازار،طبق اطلاعات فاش‌شده در ویبو، خانواده‌ی Neo ۶ در ابتدا شامل دو گوشی خواهد بود. به‌احتمال زیاد این دو دستگاه به پردازنده‌های اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ و اسنپدراگون ۸s نسل ۳ مجهز خواهند بود.
پس‌از گذشت حدود یک سال از معرفی ریلمی GT Neo ۵، برند سرشناس چینی قصد دارد گوشی ریلمی GT Neo ۶ را جایگزین مدل GT Neo ۵ کند.
صفحه نمایش اولد ۱.۵ k احتمالا از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد، البته ابعاد آن هنوز مشخص نیست. همچنین از پردازنده گرافیکی Adreno ۷۴۰ در کنار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند.اطلاعات درز کرده قبلی حاکی از وجود دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزه‌گیر اپتیکال بودند. از سوی دیگر گفته می‌شود که این دستگاه از باتری بزرگ‌تر نسبت به قبل با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی برخوردار خواهد بود. این گوشی از اندروید ۱۳ و رابط کاربری Realme UI ۴ بهره می‌برد. البته حافظه رم و حافظه داخلی مانند نسل قبلی با گزینه‌های ۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه در دسترس قرار می‌گیرد.
به‌نظر می‌رسد گوشی‌های جدید ریلمی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد و به صفحه‌نمایش اولد ۱.۵K و باتری غول‌پیکر مجهز خواهند بود.احتمالاً قیمت گوشی ریلمی GT Neo ۶ برای مدل پایه در چین کمتر از ۲۷۷ دلار باشد. باید دید که محصولات جدید ریلمی می‌توانند در بین بهترین گوشی‌های گیمینگ بازار قرار بگیرند یا خیر.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]