دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 49339
  • 04 نوامبر 2023 - 15:02
  • 44 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار خودرو با سوپرایز بهمن موتور سر ذوق آمد

بازار خودرو با سوپرایز بهمن موتور سر ذوق آمد
بازار خودرو با سوپرایز بهمن موتور سر ذوق آمد

اکو ایران : بهمن موتور بالاخره پیکاپ جدیدش را وارد خط تولید کرد تا بازار خودرو را با این محصول جدیدش سوپرایز کند.

به گزارش اکو ایران، بهمن موتور پیکاپ G9 را به خط تولید اضافه کرد و به زودی این محصولات جدید در دتسرس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

پیکاپ G9 دومین پیکاپ سبد محصولاتی بهمن موتور محسوب می شود. بهمن موتوری ها پیش تر پیکاپ کاپرا را در خطوط تولید خود داشتند و در نمایشگاه خودروی مشهد که در سال جاری برگزار شد از نسخه فیس لیفت این پیکاپ با نام کاپرا ۲ رو نمایی کردند. اما تولید G9 سبب می شود تا این خودروساز خصوصی برای اولین بار به پیکاپ های فول سایز پا بگذارد.

پیکاپ G9 همانند بیشتر محصولات این برند خودروساز از میان خودروهای حاضر در بازار خودروی چین انتخاب شده است. البته فراموش نکنیم که مدیران بهمن موتور وسواس زیادی در انتخاب خودروهای حاضر در سب محصولاتی خود دارند. بررسی بازار خودرو و استقبال متقاضیان از خودروهای عرضه شده توسط این خودروساز خصوصی در بازار خودرو مهر تاییدی بر شیوه انتخاب محصول بهمن موتور محسوب می شود.

پیکاپ G9 که با نام ZX 1949 در بازار خودروی چین شناخته می شود. محصولی از شرکت خودروساز چینی با نام ZX است. این اولین محصولی است که بهمن موتوری ها از سبد محصولاتی این خودروساز جنوب شرق آسیایی انتخاب کرده و به خطوط تولید خود آورده اند.  

اما پیکاپ G9 چه امکاناتی دارد؟

براساس اعلام مدیران تولید بهمن موتور این پیکاپ تازه وارد بازار با امکاناتی نظیر موتور ۲ لیتری توربوشارژ که توان تولید ۱۹۵ اسب بخار با گشتاور بیش از ۳۶۰ نیوتن متر را دارد، درد تسرس علاقمندان این خودرو قرار خواهد گرفت.

همچنین این پیکاپ از نظر طراحی و آپشن های داخلی دارای دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع و سنسور برخورد از جلو است. از دیگر امکانات قابل توجه G9  می توان به رادار خطی، صندلی‌های برقی جلو، گرم‌کن صندلی‌های جلو، شارژر گوشی همراه، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سنسور نور و باران، نورپردازی کابین اشاره کرد.

از امکانات شاخص محصول جدید این خودروساز خصوصی می توان به بهره گیری آن از گیربکس شرکت آلمانی ZF دانست. این گیربکس هشت سرعته با قابلیت تعویض الکترونیکی دنده عرضه می شود، همچنین این گیربکس به دلیل هوشمندی بالا امکان بالایی برای مانورهای ضروری برای محیط‌های مورد نیاز طبیعت گردان را فراهم می‌کند.

تولید پیکاپ G9 از از اوایل پاییز ۱۴۰۲ در دستورکار بهمن موتور قرار گرفت. آن طور که مدیران تولید این خودروساز می گویند تیراژ تولید این خودرو ب توجه به میزان استقبالی که بازار از آن می کند، تنظیم خواهد شد.

براساس اعلام بهمن موتور، G9 پیش از ورود به بازار سخت‌ترین آزمون‌های استاندارد را پشت سر می‌گذراند و توانسته نمرات بسیار بالایی را از مرکز تست و بررسی کسب کند.

با ورود پیکاپ G9 بازار خودروهای پیکاپ داغ تر از گذشته می شود. این خودرو می تواند رقیب سر­سختی برای فوتون تونلند اتوماتیک ایران خودرو،T8 کرمان موتور و کلوت مکث موتور محسوب می شود. البته فراموش نکنیم G9 بهمن موتور می تواند با پیکاپ آمیکو یعنی آسنا نیز سر شاخ شود. این احتمال وجود دارد که بازار پیکاپ ها در آینده با ورود محصولاتی از برندهای جهانی خودروساز از مسیر واردات برای طرفداران این مدل خودرو جذاب تر شود.

هر چه هست تا همین جا نیز خریداران پیکاپ می توانند با مقایسه محصولات موجود در بازار با توجه به شرایط خود دست به انتخاب بزنند. ورود G9 به بازار نیز وسعت دایره انتخاب مشتاقان خودروهای پیکاپ را گسترده تر از پیش می کند . البته هنوز بهمن موتوری ها قیمت این پیکاپ را اعلام نکرده اند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 28 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

تست باتری خودرو و تعویض آن 27 آوریل 2024
کیان باتری | خرید اینترنتی باتری ماشین | فروش باطری خودرو

تست باتری خودرو و تعویض آن

به طور متوسط باتری خودرو بین 3 تا 5 سال دوام می آورد. عادات رانندگی شما می تواند روی عمر باتری ماشین شما تأثیر بگذارد. عوامل متعددی می تواند بر عمر باتری خودرو تأثیر بگذارد مانند سرمای بیش از حد، لرزش، دینام و غیره. اگر مدت زیادی از عمر باتری شما می گذرد و قصد دارید به سفر خارج از شهر برودید قبل از استارت زدن خودرو، بهتر است ابتدا باتری را تست کنید.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 26 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.