سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 52193
  • 11 نوامبر 2023 - 15:01
  • 39 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۲۰ آبان ۱۴۰۲/ دلار آزاد افزایشی شد

قیمت دلار امروز ۲۰ آبان ۱۴۰۲/ دلار آزاد افزایشی شد
قیمت دلار امروز ۲۰ آبان ۱۴۰۲/ دلار آزاد افزایشی شد

اکوایران: قیمت دلار در بازار آزاد امروز تا ساعت ۱۳، همچنان در کانال ۵۱ هزار تومان و در سطح ۵۱ هزار و ۵۵۰ هزار تومان قرار دارد. قیمت سکه امامی نیز بدون تغییر رقم ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

قیمت‌های رسمی

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز بدون ن.سان ظاهر شده است.

قیمت دلار امروز، ‌‌‌‌شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز کاری گذشته در سطح ۴۱ هزار و ۳۹۴ تومان باقی مانده است.

همچنین قیمت یورو نیز امروز برخلاف دلار با کاهش ۱۹۴ تومانی نسبت به روز گذشته معادل ۴۴ هزار و ۱۶۰ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۷۱ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز کاری گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۶۳۱ تومان، ۴۰ هزار و ۱۴۵ تومان و ۱۰ هزار و ۲۴۶ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز ‌شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰) در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد.

 قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۱۰ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا، همچنان در کانال ۵۱ هزار تومان قرار دارد و نسبت به روز کاری گذشته افزایشی بوده است.

قیمت دلار در بازار آزاد (تا حوالی ساعت ۱۳) در سطح ۵۱ هزار و ۵۵۰ تومان قرار گرفته است.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز نوسانی نبوده است.

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز شنبه ۲۰ آبان (تا حوالی ساعت ۱۳) بدون تغییر نسبت به پنجشنبه هفته گذشته در سطح ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار  تومان قرار گرفته است.

قیمت نیم سکه نیز در کانال ۱۵ میلیون تومان قرار دارد و رقم ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز کاری گذشته حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

قیمت ربع سکه نیز بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل رقم ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
قیمت دلار فریز می‌شود؟ 14 مه 2024

قیمت دلار فریز می‌شود؟

با این کاهش قیمت دلار از یک ماه گذشته برخی از تحلیلگران معتقدند سیکل کاهش دلار تمام شده و بازار هم جان افزایش ندارد پس امکان فریز قیمت دلار در محدوده فعلی وجود دارد. این فریز قیمت دلار در صورتی می‌تواند رخ دهد که تزریق بازارساز تمام شده باشد.

شرط مهم برای صعود قیمت سکه 14 مه 2024

شرط مهم برای صعود قیمت سکه

اکوایران: در شرایط کنونی تحلیلگران بازار معتقدند در صورتی‌که طلا و دلار در بازار امروز صعودی شود این اتفاق می‌تواند کفه ترازوی جناح افزایشی را تا حدودی سنگین کند.

تحرکات صندوق‌های طلا چه سیگنالی به بازار داد؟ 14 مه 2024

تحرکات صندوق‌های طلا چه سیگنالی به بازار داد؟

دلار و سکه یک کانال دیگر هم از دست دادند/ اتاق‌های معاملاتی ارز و سکه یک هفته تعطیل شد/ آرام از سیاست جدید ارزی بانک مرکزی رونمایی کرد/ تحرکات صندوق‌های طلا چه سیگنالی به بازار داد؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.