چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 54267
  • 18 نوامبر 2023 - 15:01
  • 60 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پیش بینی قیمت سکه امروز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲

پیش بینی قیمت سکه امروز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲
پیش بینی قیمت سکه امروز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲

اکوایران: سکه تا پیش از آخر هفته‌ای که گذشت در محدوده تنگ ۲۸ میلیون و ۸۰۰ تا ۲۹ میلیون ۲۰۰، گیر افتاده بود. اما با جهش نرخ انس طلای جهانی سکه ۲۹ میلیون ۲۰۰ را شکست و بالا رفت. اما پشت سکه را دلار خالی کرد و این‌طور که شد که به محدود قبلی خود بازگشت.

به گزارش اکوایران، معمولا لیدر سکه، دلار است. یعنی قیمت دلار بر سکه تاثیرگذارتر است تا قیمت انس جهانی طلا. برای همین هم هست که حباب سکه مطرح است. ارزش طلایی سکه چند میلیون کم‌تر از ارزشی است که این کالای سرمایه‌ای در بازار دارد.

در هر صورت برخلاف پیش‌بینی‌ها وقتی انس طلا بالا رفت و دلار ثابت ماند، بازار سکه ایران افزایشی شد. اما در نهایت چون دلار نه‌تنها بالا نرفت که کاهشی هم شد و به کانال ۵۰ هزار تومان برگشت، سکه راهی جز عقب‌نشینی نداشت. سکه دوباره برگشت به کانال ۲۸ میلیون تومان در حوالی ۲۸ میلیون و ۹۰۰ تومان ایستاد.

درباره امروز شنبه ۲۷ آبان هم می‌توان این‌طور تحلیل کرد که تا فاند (خبر بنیادین) از جنگ و کاهش یا افزایش تنش سیاست خارجی ایران به بازار نرسد، به احتمال قوی این محدوده قیمتی – ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ای ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان – حفظ خواهد شد. 

جزئیات وضعیت بازار ارز و پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه ۲۷ آبان را در اکوایران بخوانید.

دلار مانع صعود قیمت سکه/ امروز شنبه ۲۷ آبان

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
رابطه ورود پول به صندوق‌های طلا و بازار ارز معکوس شد؟ 15 مه 2024

رابطه ورود پول به صندوق‌های طلا و بازار ارز معکوس شد؟

معامله‌گران می‌گویند قیمت دلار بعد از اوج و فرود به استراحت رفته/ تلویزیون برای دلار قیمت‌های واقعی متفاوت اعلام می‌کند ایرنا برای قیمت اسمی بازار/ دبی کارش را زودتر از سایر روزها تمام کرد/ رابطه ورود پول به صندوق‌های طلا و بازار ارز معکوس شد؟

ورود رئیسی به دعوای طلافروشان با وزارت صمت 14 مه 2024

ورود رئیسی به دعوای طلافروشان با وزارت صمت

اکوایران: وزیر اقتصاد از دستور رئیسی برای بررسی اعتراض صنف طلا و جواهر به درج اطلاعات در سامانه جامع تجارت خبر داده تا موضوع به صورت کارشناسی و قانونی مورد بررسی قرار گیرد.

رشد طلا با افت شاخص دلار و بازده اوراق خزانه‌داری 14 مه 2024

رشد طلا با افت شاخص دلار و بازده اوراق خزانه‌داری

اکوایران:‌ همزمان با انتشار داده‌های مربوط به شاخص قیمت تولیدکننده در آمریکا، قیمت طلا طی روز سه‌شنبه با افزایش همراه شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.