این شرکت‌ها در اولویت تخصیص ارز هستند/ به دنبال توسعه بازارهای صادراتی هستیم
این شرکت‌ها در اولویت تخصیص ارز هستند/ به دنبال توسعه بازارهای صادراتی هستیم

وزیر صمت گفت: به دنبال این هستیم که ارزآوری را توسعه دهیم، سیاست وزارت صمت برای اولویت تخصیص ارز شرکت هایی هستند که ارزبری کمتری دارند و بر ساخت داخل و داخلی سازی تاکید دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، عباس علی‌آبادی، وزیر صمت در نشست خبری بیان کرد: به دنبال این هستیم که ارزآوری را توسعه دهیم، سیاست وزارت صمت برای اولویت تخصیص ارز شرکت هایی هستند که ارزبری کمتری دارند و بر ساخت داخل و داخلی سازی تاکید دارند. این موضوع در جهت تحقق شعار سال است و از امکانات و ابزارهای وزارتخانه در این زمینه استفاده می کنیم.
وی درخصوص تخصیص ریال گفت: اولویت ما در تامین سرمایه در گردش و تکمیل سرمایه گذاری های ناقص نیز شرکت هایی هستند که به تحقق شعار سال توجه دارند.علی‌آبادی افزود: از شرکت های دانش بنیانی حمایت می کنیم که صادرات محور باشند. شرکت هایی که با کمترین بهانه بیشترین خلق ثروت را دارند مورد توجه ما هستند.وزیر صمت تصریح کرد: هیچ راهی جز جهش تولید برای ایجاد رفاه مردم نیست. این که تولید شکل بگیرد باید تقاضا خارج از مرزها شکل گیرد و باید توسعه بازار انجام شود. توسعه بازارهای صادراتی از ابزارهای جدی ما برای تحقق شعار سال است و نمایشگاه نیز در همین زمینه برگزار می شود.علی‌آبادی اظهار کرد: قصد ما از برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو معرفی خودمان به دنیا است. با هیات های تجاری که صحبت می کنیم می بینیم که از ظرفیت های ما تعجب می کنند و به ما می گویند ” باورکردنی نیست”. بنابراین باید توانایی های خودمان را نشان بدهیم و بعد بگوییم اهل تعامل هستیم.به گفته وزیر صمت، یکی از اهداف این نمایشگاه باید این باشد که مقاصد صادراتی ما اصلاح شود.در حال تکمیل…

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]