چند ویژگی طلایی که یک کارتخوان مقرون به صرفه باید داشته باشد
چند ویژگی طلایی که یک کارتخوان مقرون به صرفه باید داشته باشد
از زمانی که استفاده از کارتخوان در واحد های شغلی مختلف رایج شده است استفاده از پول نقد به منظور تسویه حساب رو به کاهش رفته است.

از زمانی که استفاده از کارتخوان در واحد های شغلی مختلف رایج شده است استفاده از پول نقد به منظور تسویه حساب رو به کاهش رفته است. این امر سبب شده است که زمان تسویه حساب با مشتری تا حد قابل توجهی کم شود. یکی از انواع کارتخوان که از آن ها می توان به عنوان مصداق فناوری نوین یاد کرد کارتخوان های سیار می باشند. استفاده از کارتخوان های سیار سبب شده است که امکان تسویه حساب با مشتری در هر مکانی فراهم شود. در این مطلب قرار است درباره مهم ترین ویژگی هایی که یک کارتخوان مقرون به صرفه باید داشته باشد برای شما صحبت کنیم. با ما در مجموعه پارسه پوز همراه باشید.

اهمیت استفاده از کارتخوان های سیار

پورتابل بودن کارتخوان سیار مزیت بزرگی است که این دستگاه ها دارا می باشند. ضمنا باید این مورد را هم اشاره کرد که سایز مناسب این دستگاه ها سبب شده است تا در جیب و یا کیف هم جا بگیرند. هنگام استفاده از کارتخوان های سیار امکان اتصال این دستگاه ها به دستگاه های هوشمند فراهم می شود. مهم ترین این دستگاه های هوشمند تلفن های همراه و تبلت هستند.

اهمیت استفاده از کارتخوان های سیار

مهم ترین ویژگی های یک کارتخوان به صرفه

اما نوبت به بررسی بحث اصلی مطلب می رسد. در ادامه درباره مهم ترین ویژگی های یک پوز مقرون به صرفه برای شما خواهیم گفت.

فراهم بودن امکان اتصال بدون سیم

امکان اتصال بی سیم یکی از مهم ترین ویژگی های یک خرید کارتخوان مقرون به صرفه می باشد. امروزه بکارگیری فناوری هایی مانند بلوتوث و یا NFC و البته فناوری وای فای سبب شده است تا امکان اتصال بدون سیم برای بسیاری از دستگاه ها فراهم باشد. با استفاده از این فناوری ها امکان انتقال اطلاعات بدون نیاز به سیم فراهم می شود.

امنیت دستگاه بسیار مهم است

اخذ نمایندگی کارتخوان سیار قطعا بین ویژگی هایی که یک دستگاه الکترونیکی باید داشته باشد, امنیت دستگاه اولویت بالایی دارد. کارتخوان های سیار نیز از این قاعده مستثنی نیستند. دستگاه های کارتخوان سیار از رمزنگاری های قدرتمند برخوردار هستند. این امر سبب می شود که اطلاعاتی که مربوط به مشتریان هستند به خوبی و به شکلی کاملا ایمن نگهداری شوند. اما این دو مورد تنها ویژگی های مهم یک دستگاه کارتخوان نیستند.

دستگاه کارتخوان باید برای تراکنش های مشتری سریع عمل کند.

قطعا نمی خواهید هنگامی که تعداد مشتریان شما زیاد می شود شاهد ازدحام در فروشگاه خود باشید. وقتی دستگاه کارتخوان در تراکنش کند عمل کند مشتریان کلافه می شوند. به علاوه اینکه ممکن است سبب ازدحام فروشگاه شما بشود. به همین دلیل باید کارتخوانی را انتخاب کنید که از سرعت تراکنش کافی برخوردار باشد. دستگاه های کارتخوان سیار دارای تکنولوژی های قدرتمندی در زمینه پردازش اطلاعات هستند که سبب می شوند تراکنش های شما سریع انجام شوند.

دستگاه کارتخوان باید برای تراکنش های مشتری سریع عمل کند.

پشتیبانی از روش های مختلف تراکنش مالی

از دیگر مشخصه های مهم یک کارتخوان حرفه ای و مقرون به صرفه پشتیبانی از روش های مختلف پرداخت مالی است. برخی از این دستگاه ها علاوه بر امکان پرداخت به کمک کارت های اعتباری امکان پرداخت به کمک موبایل را نیز دارا می باشند.

برخورداری از صفحه نمایش مناسب

یک مشخصه جالب که در دستگاه های کارتخوان سیار دیده می شود برخورداری از یک صفحه نمایش مناسب می باشد. به کمک صفحه نمایش به خوبی مشخص می شود که قصد دارید چه عملیاتی را انجام دهید. همچنین درصورتی که قصد تسویه حساب با مشتری را داشته باشید این امکان برای شما و مشتری فراهم می شود که مبلغ تراکنش را به خوبی مشاهده کنید. این امر به یک تعامل شففا بین شما و مشتری کمک می کند.

برخورداری از رابط کاربری و طراحی مناسب

از دیگر ویژگی های مهم یک کارتخوان حرفه ای می توان به سهولت استفاده از آن اشاره کرد. همچنین طراحی دستگاه هم از نظر ظاهری اهمیت بالایی دارد. هر فردی قصد دارد وسایلی را خریداری کند که علاوه بر کارایی مناسب از جذابیت ظاهری هم برخوردار باشد.

پارسه پوز بهترین گزینه برای فروش دستگاه های کارتخوان

اگر به دنبال خرید حرفه ای ترین دستگاه های کارتخوان هستید بدانید که خوب جایی آمده اید. ما درخدمت شما هستیم تا در مسیر راه اندازی یک کسب و کار حرفه ای با دراختیار قرار دادن بهترین دستگاه های کارتخوان امکان تراکنش های راحت را برای شما فراهم کنیم. پارسه پوز بهترین گزینه برای افرادی است که هم کیفیت را می خواهند و کم درکنار کیفیت بالا به دنبال قیمت های مناسب هستند. ما در تعیین قیمت های محصولات خود همواره توان مالی مشتری را درنظر گرفته و قیمت هایی را معین می کنیم که هر فردی امکان پرداخت آن ها را داشته باشد. با نگاهی به آرشیو محصولات ما خود به تنوع محصولات ما پی خواهید برد.

پارسه پوز بهترین گزینه برای فروش دستگاه های کارتخوان

قیمت دستگاه کارتخوان

درباره تعیین قیمت دستگاه های کارتخوان باید این موضوع را دقت کنید که نمی توان یک قیمت واحد را تعیین کرد. چرا که قیمت هر وسیله ای وابسته به مدل و البته امکانات آن دستگاه تعیین می شود. هرچه دستگاه از نظر امکانات حرفه ای تر باشد بدون شک قیمت بیشتری خواهد داشت. هرچه دستگاه از نظر امکانات ساده تر باشد بدیهی است که از نظر قیمت سطح پایین تری دارد. حال نکته اینجاست که در ابتدای راه اندازی کسب و کارتان نیاز ها و انتظاراتی که از یک دستگاه کارتخوان دارید را به خوبی بسنجید و سپس براساس آن ها دستگاه خود را انتخاب کنید.

سخن آخر

در این مطلب به طور کامل درباره این موضوع صحبت کردیم که یک دستگاه کارتخوان حرفه ای باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ کارتخوان لازمه تراکنش بی دردسر در واحد های شغلی مختلف می باشد. به همین دلیل اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید را دارید حتما استفاده از کارتخوان را در دستور کار قرار داده و برای خرید یک کارتخوان مناسب برنامه ریزی کنید. اگر به دنبال بهترین فروشگاه فروشنده دستگاه های کارتخوان هستید خوب جایی آمده اید. پارسه پوز درخدمت شماست تا بهترین دستگاه های پوز را خدمت شما ارائه کند. کافیست با همکاران ما درارتباط باشید تا بهترین دستگاه ها دراختیار شما قرار داده شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]