سریع‌ترین روش دریافت کد تخفیف برای خرید پوشاک و تنقلات شب عید
سریع‌ترین روش دریافت کد تخفیف برای خرید پوشاک و تنقلات شب عید
خرید آجیل شب عید، لباس، لوازم پذیرایی و... با تخفیف، ارسال سریع و پشتیبانی قوی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین + دسترسی به جدیدترین تخفیف‌های عید نوروز

در روزهای پایانی سال شلوغی شهر و خیابان‌ها بیشتر از سایر روزهای سال است و به همین علت خرید به‌صورت حضوری زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. اگر در دسته افرادی هستید که دوست دارید خریدهای خود را آنلاین انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم در این ایام برای خریدهای روزانه، پوشاک و… نیز از فروشگاه‌های آنلاین معتبر غافل نشوید. برای کاهش هزینه‌های خود می‌توانید از تخفیف فروشگاه‌های مختلف مثل تخفیف اسنپ اکسپرس، تخفیف دیجی کالا و… نیز استفاده کنید. در ادامه درباره این فروشگاه‌ها، حوزه فعالیت آن‌ها، تخفیف‌ها و نحوه استفاده از این کدهای تخفیف صحبت خواهیم کرد.

اسنپ اکسپرس

اگر در دسته طرفداران خرید آنلاین باشید احتمالا نام اسنپ اکسپرس به گوشتان خورده است. همان‌طور که از نام این مجموعه نیز مشخص است، اسنپ اکسپرس یکی از زیرمجموعه‌های سوپراپلیکیشن اسنپ است. شما با مراجعه به این مجموعه می‌توانید محصولات سوپرمارکتی خود را تنها با چند کلیک و در سریع‌ترین ‌زمان ممکن تهیه کنید.

برای این کار کافیست وارد وبسایت یا اپلیکیشن مجموعه اسنپ اکسپرس شوید و پس از آن از طریق دسته‌بندی‌های این مجموعه یا از طریق نوار جست‌وجوی اسنپ اکسپرس، کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. علاوه‌بر این شما می‌توانید نام فروشگاه مدنظر خود را نیز جستجو کنید تا محصولات موجود در آن را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. اسنپ اکسپرس همواره در تلاش است تا با فروشگاه‌ها و برندهای بیشتری همکاری کند و بتواند طیف وسیع‌تری از محصولات را در اختیار شما قرار دهد.

تخفیف‌های اسنپ اکسپرس

یکی از راه‌های جذب مشتری و افزایش فروش یک مجموعه، ارائه انواع تخفیف متنوع و خلاقانه است. ارائه تخفیف کاربران یک پلتفرم را به خرید بیشتر ترغیب می‌کند. علاوه‌بر این ممکن است بسیاری از کاربران تا به حال از این اپلیکیشن استفاده نکرده باشند، ارائه کد تخفیف به افزایش تعداد کاربران یک مجموعه نیز منجر خواهد شد.

خرید آنلاین با تحویل فوری

اسنپ اکسپرس نیز به‌منظور افزایش رضایت کاربران و همچنین بالا بردن میزان فروش خود، تخفیف‌های متنوعی را در اختیار افراد قرار داده است. با استفاده از این کدهای تخفیف می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و در نهایت مبلغ کمتری را بابت سفارش‌های آنلاین خود بپردازید.

با اسنپ اکسپرس کد در زمان خود صرفه‌جویی کنید!

سوالی که شاید ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشد نحوه پیدا کردن و دسترسی به کدهای تخفیف مجموعه اسنپ اکسپرس است. راه‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید کد تخفیف مورد نظر خود را پیدا کنید. اسنپ اکسپرس وب‌سایتی را برای کاربران خود طراحی کرده است که در آن تمام کدهای تخفیف مجموعه را قرار داده است.

اسنپ اکسپرس کد، وب‌سایتی است که کار شما را راحت کرده و با مراجعه به آن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کد تخفیف مورد نیاز خود را بیابید. با مراجعه به این وب‌سایت دو راه برای پیدا کردن کد تخفیف دارید. یکی از راه‌ها کمک گرفتن از دسته‌بندی‌های این مجموعه است. روش دیگر نیز استفاده از نوار جستجوی موجود است. اگر دوست دارید در روزهای پایانی سال از تخفیف عید نوروز برای خرید انواع آجیل، شکلات، نوشیدنی‌های مخصوص پذیرایی، تنقلات و… استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم از تخفیف‌های اسنپ اکسپرس غافل نشوید.

دیجی کالا

فروشگاه دیگری که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم، فروشگاه دیجی کالا است. این مجموعه از سال ۱۳۸۵ فعالیتش را به صورت آنلاین آغاز کرد. با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید، می‌توانید تمام محصولات مورد نیاز خود اعم از وسایل الکترونیکی، انواع پوشاک و البسه، تنقلات و خوراکی‌های شب عید و… را از میان انواع حراج دیجی کالا تهیه کنید. ویژگی‌های مثبت دیجی کالا باعث شده تا روزبه‌روز به طرفداران این مجموعه افزوده شود. در ادامه برخی از این ویژگی‌های دیجی‌کالا را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

پشتیبانی عالی دیجی کالا

برای خریدهای شب عید، این که فروشگاهی که قصد دارید از آن به‌صورت آنلاین دارید، از پشتیبانی خوب و پیگیری برخوردار باشد اهمیت زیادی دارد؛ خصوصا در روزهای پایانی سال که حجم سفارش‌های آنلاین مرسوله‌های پستی در همه جای کشور و برای همه سیستم‌های ارسال کالا بیشتر می‌شود، وجود یک پشتیبانی خوب و امکان رصد مسیر سفارش از مبدا فروشگاه تا مقصد (آدرس کاربر) یک خصوصیت مهم برای انتخاب یک فروشگاه آنلاین است. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و در ۷ روز هفته با تیم پشتیبانی دیجی کالا ارتباط برقرار کنید. پشتیبانان این مجموعه با نهایت صبر و حوصله به تک تک سوالات شما پاسخ داده و مشکلات احتمالی شما شامل تاخیر در سفارش، پیگیری مرحله ارسال محصول، برگشت محصول و… را برطرف خواهند کرد.

تنوع محصولات دیجی کالا

تنوع کالاها و محصولات موجود در این مجموعه به حدی زیاد است که شما با هر ذائقه و سلیقه‌ای که داشته باشید بی‌شک می‌توانید کالای مورد نظر خود را بیابید. دیجی کالا همواره در تلاش است تا با مجموعه‌های بیشتری همکاری خود را آغاز کند؛ به این ترتیب می‌تواند به مرور به مجموعه‌ای کامل‌تر و جامع‌تر تبدیل شود. اما در حال حاضر هم بخش زیادی از خریدهای مرتبط با نوروز مانند پوشاک، انواع خوراکی‌های مخصوص پذیرایی مانند آجیل، هدیه‌های مختلف مناسب عیدی دادن، وسایل مخصوص پذیرایی، کالاهای دکوری منزل و… از طریق این مجموعه قابل انجام است.

تخفیف‌های جذاب دیجی کالا

دیجی کالا به عنوان یکی از پرتخفیف‌ترین فروشگاه‌های آنلاین شناخته می‌شود. این مجموعه روزانه تخفیف‌های جذاب و هیجان‌انگیزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با استفاده از جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی و با پرداخت مبلغ کمتری تمام محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید. به‌طور میانگین دیجی کالا معمولا هر روز یک کد تخفیف ارسال رایگان و یک کد تخفیف با مبالغ مختلف (بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان) برای خرید به کاربران خود (کسانی که حساب کاربری دارند) پیامک می‌کند. البته تخفیف‌های با نزدیک شدن به عید نوروز بیشتر نیز خواهد شد.

کد تخفیف دیجی کالا

برای بهره‌مندی از این تخفیف‌ها کافیست در انتهای خرید خود کد تخفیفی که دریافت کردید را در کادر مشخص شده وارد کنید. سیستم کد تخفیف را با محصولات سبد خرید شما مقایسه می‌کند و در صورت تطابق، از هزینه نهایی فاکتور به میزان کد تخفیف مبلغی کسر خواهد شد.

با دیجی کالا کد، در کوتاه‌ترین زمان کد مورد نظرتان را پیدا کنید!

برای پیدا کردن کد تخفیف مورد نظرتان می‌توانید از صفحات موجود در شبکه‌های مجازی، وب‌سایت‌های ارائه دهنده کد تخفیف و… استفاده کنید. این در حالی است که برای فروشگاه‌های بزرگ و معتبری مثل دیجی کالا برای راحتی هرچه بیشتر کاربران، وب‌سایتی به نام دیجی کالا کد راه‌اندازی شده است.

با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید کدهای تخفیف‌ مورد نیاز خود را به‌راحتی پیدا کنید. به همین علت دریافت کد تخفیف جدید دیجی کالا از طریق دیجی کالا کد بهترین روش خواهد بود. با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید از طریق دسته‌بندی‌ها و یا از طریق نوار جستجو در کمترین زمان ممکن به کد تخفیف مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. برای آگاهی از شرایط کدهای تخفیف مثل مهلت استفاده از کد، میزان تخفیف، محدودیت‌ها و… می‌توانید روی گزینه مشاهده کد تخفیف کلیک کنید.

موپُن؛ اپلیکیشنی کامل برای انواع تخفیف

پیش‌تر ۲ وب‌سایت را برای دریافت کدهای تخفیف فروشگاه‌های دیجی کالا و اسنپ اکسپرس به شما معرفی کردیم. این در حالی است که علاوه بر این دو فروشگاه پلتفرم‌های زیادی به‌صورت آنلاین در حال فعالیت هستند. برای پیدا کردن کدهای تخفیف همه فروشگاه‌های آنلاین مراجعه به وب‌سایتی مثل موپُن بهترین راه‌حل خواهد بود.

موپُن سال‌هاست در زمینه جمع‌آوری و ارائه کدهای تخفیف فروشگاه‌های آنلاین ایرانی در حال فعالیت است. با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید خیلی سریع و راحت کد تخفیف مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک پیدا کنید. موپُن امکانات و مزایای بسیاری دارد که باعث شده بتواند در مدت زمان کوتاهی در لیست پلتفرم‌های محبوب قرار بگیرد. در ادامه درباره این مزایا صحبت خواهیم کرد.

تفکیک کدهای فعال و منقضی شده در موپُن

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد سایتی شده‌اید، کد تخفیفی را انتخاب کردید اما در هنگام استفاده از آن متوجه شدید که مهلت استفاده از آن به اتمام رسیده است. موپُن این مشکل را برطرف کرده است. شما با مراجعه به موپُن و انتخاب فروشگاه یا برند مورد نظر خود، لیست کدهای فعال و کدهای منقضی شده را به‌صورت جداگانه مشاهده خواهید کرد.

کارشناسان موپُن روزانه تمام کدهای تخفیف را بررسی می‌کنند و در صورتی که مهلت استفاده از آن‌ها به اتمام رسیده‌ باشد، کد را به لیست منقضی شده‌ها منتقل می‌کنند.

تنوع کدهای تخفیف موپُن

تنوع کدهای تخفیف باعث شده تا موپُن بتواند نقش پررنگی در کاهش هزینه‌های خرید آنلاین داشته باشد. با موپُن می‌توانید به‌راحتی کدهای تخفیف برای خریدهای مختلف مانند مثل کد تخفیف دیجی پلاس، کد تخفیف اسنپ و بسیاری از پلتفرم‌های محبوب را پیدا کنید.

تخفیف‌های عید نوروز در موپُن!

به‌طورکلی اسفند ماه شلوغی است و همه افراد به دنبال خریدهای عید خود هستند. در این ماه مردم ترجیح می‌دهند محصولات مورد نیاز خود را با پرداخت هزینه کمتر تهیه کنند تا قدرت خرید بیشتری داشته باشند. همچنین به دلیل بالا بودن حجم خریدها، افراد تمایل دارند برخی از خریدهای خود را به‌صورت آنلاین انجام دهند تا رفت‌وآمدهای غیر ضروری حذف شود و وقت بیشتری برای کارهای دیگر داشته باشند. بنابراین، وجود یک منبع معتبر برای اطلاع از تخفیف‌های ویژه عید نوروز به‌صورت یک‌جا، یک مزیت برای کاربران است.

تخفیف عید نوروز موپُن

دسترسی به کدهای تخفیف عید نوروز موپُن

موپُن تمام تخفیف‌های مربوط به عید نوروز را به‌صورت جداگانه در اختیار کاربران خود قرار داده است. برای دسترسی به این لیست کافی است در ابتدا وارد اپلیکیشن یا وب‌سایت موپُن شوید. پس از آن روی گزینه رویدادها و سپس روی گزینه عید نوروز کلیک کنید. با این کار لیست تمام کدهای تخفیف مرتبط با عید نوروز به شما نشان داده می‌شود. همچنین با سرچ عبارت “تخفیف های عید نوروز موپُن” در مرورگر خود و کلیک بر روی اولین نتیجه، به این صفحه منتقل خواهید شد.

یکی از مفیدترین روش‌های پرداخت هزینه سفارش‌های ‌آنلاین شب عید، امکان خرید اقساطی از طریق سامانه اسنپ پی است. موپُن، جدیدترین کدهای تخفیف اسنپ پی را نیز منتشر می‌کند تا با استفاده از آن‌ها علاوه بر پرداخت قسطی، از تخفیف بیشتر نیز برخوردار شوید.

با کلیک روی عبارت مشاهده، می‌توانید از شرایط هر کدام از کدهای تخفیف آگاه شوید و بهترین، مناسب‌ترین و در نهایت به‌صرفه‌ترین کد تخفیف را انتخاب کنید. موپُن به‌صورت روزانه این کدها را بررسی می‌کند و جدیدترین کدهای تخفیف هر مجموعه مثل کد تخفیف دیجی استایل، کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ اکسپرس و… را به لیست خود اضافه می‌کند.

چگونه از جدیدترین کدهای تخفیف مطلع شویم؟

پیش‌تر موپُن را به عنوان یکی از مراجع کاملی که در حوزه کدهای تخفیف فروشگاه‌های آنلاین فعالیت می‌کند به شما معرفی کردیم. سوالی که شاید ذهن شما را نیز به خود درگیر کند این است که آیا برای آگاهی از جدیدترین کدهای تخفیف هر فروشگاه، باید به صورت‌روزانه به موپُن مراجعه کنیم؟ آیا روش بهتری برای دسترسی به جدیدترین کدهای تخفیف مجموعه‌های آنلاین وجود ندارد؟

موپُن برای این مشکل نیز راه‌حلی دارد. این مجموعه این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده تا نوتیفیکیشن (اعلان) فروشگاه مورد نظر خود را روشن کنند و بتوانند از جدیدترین کدهای تخفیف آن فروشگاه آگاه شوند.

نحوه روشن کردن نوتیفیکیشن در اپلیکیشن موپُن

اگر قصد دارید نوتیفیکیشن یک فروشگاه را در وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی کالا روشن کنید، کافی است در ابتدا نام فروشگاه مورد نظر خود را جست‌وجو کنید. بعد از آن باید روی کادری که نوشته شده “از آخرین تخفیف‌های فروشگاه خبردار شوید”، کلیک و ایمیل خود را وارد کنید. به این ترتیب هر زمان که فروشگاه انتخابی شما کد تخفیفی را به لیست کدهای خود اضافه کند شما از آن مطلع خواهید شد.

نحوه روشن کردن نوتیفیکیشن در ربات تلگرامی موپُن

موپُن برای راحتی هرچه بیشتر کاربران خود ربات تلگرامی خود را نیز طراحی و راه‌اندازی کرده است. از طریق این ربات می‌توانید از جدیدترین و تازه‌ترین کدهای تخفیف فروشگاه‌های آنلاین ایرانی آگاه شوید. برای این کار کافیست در ابتدا وارد ربات تلگرامی موپُن شوید. پس از آن روی گزینه شروع کلیک کنید. منویی برای شما باز خواهد شد که در آن می‌توانید در هر زمان که دوست داشتید آخرین کد تخفیف هر فروشگاه را مشاهده کنید.

علاوه‌بر این می‌توانید روی گزینه علاقه‌مندی‌ها کلیک کنید. فروشگاه مورد علاقه خود را به این بخش اضافه نمایید. با این کار در بازه‌های زمانی مختلف جدیدترین کدهای تخفیف این مجموعه برای شما ارسال خواهد شد. به این ترتیب می‌توانید قبل از تمام شدن مهلت استفاده از کدهای تخفیف، خریدهای خود با پرداخت هزینه کمتر تهیه کنید.

جمع‌بندی

در سال‌های اخیر و با توجه به رشد و افزایش پتانسیل اینترنت، تمایل افراد به خرید آنلاین بسیار بیشتر از قبل شده است. علاوه‌بر این به دلیل افزایش تورم و بالا رفتن قیمت‌ها در کشور، بیشتر افراد دوست دارند خریدهای خود را همراه با تخفیف و با پرداخت هزینه کمتر انجام دهند. امروزه فروشگاه‌های آنلاین در تلاش‌اند تا با ارائه کدهای تخفیف، مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند و در نهایت فروش بالاتری نیز داشته باشند. شما نیز می‌توانید با کدهای موجود در وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن خریدی لذت‌بخش را تجربه و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]