مروری بر وضعیت عملکرد و نمودار نماد انرژی ۳
مروری بر وضعیت عملکرد و نمودار نماد انرژی ۳

بورس انرژی در میان فراکاب ها با ارزش بازار ۷۱۰۰ میلیارد تومان و قیمت تابلوی ۲۶۳۰ تومان در بازار دوم بورس داد و ستد میشود که ماهیتا نوعی بورس کالایی است که در آن حامل های انرژی (نفت ، گاز ، برق و .. )  و اوراق بهاردار مبتنی بر آن معامله می گردد. با توجه به افزایش حجم و ارزش معاملات سهم نیم نگاهی به وضعیت گزارش عملکرد و نمودار شمارش شده سهم داشتیم . 

به گزارش اقتصاد آنلاین، نماد انرژی در صنعت فعالیتهای کمکی به نهادهای مالی واسط فعال است .( شرکت بورس انرژی ایران) بر اساس قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۴ تاسیس و فعالیت های عملیاتی خود را در زمینه انجام معاملات نقدی، قرارداد سلف موازی استاندارد، قرارداد های آتی و اختیار معامله و به منظور مرتفع سازی نیاز هایی مانند خرید و فروش حامل های انرژی، تامین مالی برای تولید کنندگان و تامین منابع انرژی برای توزیع کنندگان و مصرف کنندگان آغاز نموده است، سهام شرکت از تیر ماه سال ۱۳۹۹ در بورس اوراق بهادار تهران مورد معامله قرار گرفته است..
خدمات اصلی و ماهیت کسب و کار نماد انرژی۳:
شرکت بورس انرژی ایران امکان انجام معاملات نقدی، سلف موازی استاندارد، قراردادهای آتی و اختیار معامله را در حوزه انرژی فراهم میاورد، با راه اندازی این بازار نیاز هایی همچون خرید و فروش منابع انرژی، تامین مالی برای تولید کنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان، کشف قیمت های روزانه حامل های انرژی، پوشش ریسک، شفافیت معاملاتی، تسهیل در تبادلات منابع انرژی و کاهش هزینه های معاملاتی در بخش مبادلات انرژی میباشد.عمده درامد نماد انرژی۳ را  کارمزد معاملات تشکیل داده است.
گزارش فعالیت منتشر شده از شرکت در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ : اخرین
درآمد شرکت طی یک ماهه ۳۰.۱۱.۱۴۰۲ به میزان ۲۸ درصد بالاتر از متوسط درآمد شناسایی شده طی ۱۰ ماه گذشته بوده است.
متوسط درآمد ماهیانه شناسایی شده طی ۱۱ ماهه بالغ بر ۶۲۵۶۱ میلیون ریال بوده است .در حالی که متوسط درآمد ماهانه شناسایی شده در ۱۲ ماهه سال گذشته ُ بالغ بر ۴۶۴۴۸ میلیون ریال گزارش شده است.
درآمد شناسایی شده در دوره یک ماهه بهمن ۷۸۳۷ میلیون ریال می باشد.  جمع درآمد شناسایی شده ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ۶۸۸۱۷۰ میلیون ریال است.

وضعیت عملکرد تکنیکی و شمارش امواج شرکت انرژی ۳ چه میگوید؟

پس از یک رشد مناسب در قالب آ و رسیدن به محدوده ۵۳۰۰ تومان از اردیبهشت ماه شاهد ریزش سهم در قالب بی هستیم. در سناریوی محتمل ترکیبی است و بخش دوم به صورت دیامتریک در حال اتمام است. انتظار داریم با صرف زمان کمی از محدوده  ۲۲۰۰-۲۴۰۰ تومان برگشت خوبی برای سهم مقدر گردد. لذا در موج سی صعودی ۲۸۰۰ و سس ۳۵۰۰-۴۳۰۰ تومان می باشد.
کانال بندی کلاسیک سهم نیز مشخص شده است که به میان آن واکنش مثبت داشته است. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]