گزارش روزانه بورس ۲۱ آبان/ درجا زدن شاخص کل در روز رشد شاخص هم وزن
گزارش روزانه بورس ۲۱ آبان/ درجا زدن شاخص کل در روز رشد شاخص هم وزن

شاخص کل در معاملات امروز ریزش جزئی را تجربه کرد که شاخص هم وزن با رشدی ۲ هزار واحدی به کار خود پایان داد. همچنین در این روز ها عمده ی تحرکات در بازار سرمایه مربوط به بازار پایه و سهام کوچک است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام دومین روز کاری هفته را اگر چه متعادل آغاز کرد اما رفته رفته شاهد ورود پول حقیقی ها بود و توانست رشد کند. همچنین در این روز ها عمده ی تحرکات در بازار سرمایه مربوط به بازار پایه و سهام کوچک است.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی جزئی  به ۲ میلیون و ۵۳ هزار واحد رسید و توانست فعلا خود را در کانال ۲ میلیون و احدی تثبیت کند. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ۲ هزار واحدی به ارتفاع ۷۰۱ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «شستا»، «فملی» و «اخابر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «بپاس» و «خذیزل» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «وساخت» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرمان»، «گدنا» و «حافرین» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۹ آبان ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۳ هزار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۵۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۲۴۵ ذنماد در محدوده مثبت و ۱۶۹ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۸۷ نماد در محدوده مثبت و ۱۳۹ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]