دیدار فرماندار ری با خانواده شهید مدافع حرم ابوالفضل سرلک
دیدار فرماندار ری با خانواده شهید مدافع حرم ابوالفضل سرلک

فرماندار ویژه شهرستان ری در منزل شهید مدافع حرم ابوالفضل سرلک از همرزمان حاج قاسم سلیمانی، حضور یافت و با خانواده معظم این شهید دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در منزل شهید مدافع حرم ابوالفضل سرلک در روستای امین آباد شهرری، با خانواده معظم این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این دیدار با تاکید بر جایگاه رفیع خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: امنیت و آرامش جامعه امروز مرهون مجاهدت های شهیدان و ابثارگرانی است که جان خود را در راه اعتلای کشور و اسلام عزیزمان فدا کردند.

وی افزود: فرزندان شهدا به عنوان یادگارانی ارزشمند در جامعه ما هستند و ایام روز دانش آموز فرصتی است تا ضمن تبریک این روز به فرزندان شهید ابوالفضل سرلک که از همرزمان حاج قاسم سلیمانی بود، مراتب احترام خود را به خانواده این شهید بزرگوار اعلام کنیم.

باب الحوائجی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به خانواده شهدا در راهبرد اجرایی و حکمرانی شهرستان ری، اضافه کرد: امیدواریم با تلاش و کار جهادی در مسیر پیشرفت و آبادانی قبله تهران، شرایطی را ایجاد کنیم که مایه امید آفرینی در بین مردم باشد و در این راه، از توصیه ها و نصیحت های خانواده معظم و معزز شهدا بهره خواهیم گرفت.

 

لازم به ذکر است، حجت الاسلام عرفاتی معاون تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، حسین نصراله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری، دهیار و اعضای شورای اسلامی امین آباد و جمعی دیگر از مسؤولان شهرستان با حضور در مدرسه غیوری شهرری، از زهرا سرلک دختر شهید مدافع حرم به مناسبت روز دانش آموز تجلیل کردند.

به گزارش فارس، شهید مدافع حرم ابوالفضل سرلک از یاران نزدیک سردار شهید قاسم سلیمانی و از فرماندهان زبده نظامی قرارگاه حلب سوریه بود که سابقه حضور مستشاری در عراق را هم در کارنامه عملیاتی خود داشت. او مدتی به خاطر حضور مداومش در میادین مقاومت، به همراه خانواده در سوریه سکونت داشت و سرانجام در روز ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در شرق حلب به شهادت رسید. پیکر مطهر او در ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در زادگاهش در روستای امین آباد شهرری تشییع شد. از این شهید والامقام دو فرزند به یادگار مانده است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]