پالایشگاه نفت تهران مازوت سوزی ندارد
پالایشگاه نفت تهران مازوت سوزی ندارد

مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران گفت: پالایشگاه تهران مازوت مصرف نمی کند بلکه پالایشگاه تولید کننده مازوت است که در کشتیرانی و سایر صنایع مصرف می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد آرمان‌فر مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران در جمع خبرنگاران درباره آلودگی هوای این روزهای تهران اظهار کرد: پالایشگاه تهران به عنوان تولید کننده در آلودگی هوا هیچ تاثیری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه سوخت کوره‌های ما گاز است، ادامه داد: محصولات تولیدی با توجه به حجم مصرفی زیاد در آلودگی تاثیر دارد که در این راستا پروژه‌هایی تعریف کردیم که درصورت اجرای آن با همکاری مسؤولان محلی و استانی حجم آلودگی کم می‌شود.

مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران محصول تولیدی مازوت را یکی از محصولات تولیدی دارای  آلایندگی نام برد و افزود: محصول مازوت تولیدی برای مصرف نیروگاه‌ها و کشتیرانی برای شیرین‌کردن آن باید اقدام کنیم یعنی با اجرای مگا پروژه در مدت چهار سال از زمان آغاز، گوگرد موجود از ۳ و نیم درصد به کمتر از نیم درصد می‌رسد.

آرمان‌فر با تاکید بر اینکه پالایشگاه تهران از آبان سال ۱۴۰۰ مازوت سوزی ندارد، عنوان کرد: در حال حاضر در روز حدود ۵۰ هزار بشکه مازوت در این مجموعه تولید می‌شود.

پایان پیام/۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]