معاون استاندار تهران: وضعیت تقسیمات کشوری در کویر جنوب شرق استان تهران پیگیری می‌شود
معاون استاندار تهران: وضعیت تقسیمات کشوری در کویر جنوب شرق استان تهران پیگیری می‌شود

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: بخشی از این منطقه به استان‌های مجاور از لحاظ تقسیمات کشوری انتقال پیدا کرده، اما اسناد تاریخی و نیز مسائل محیط زیستی و منابع طبیعی بر عهده شهرستان ورامین می‌باشد که در تلاش هستیم تا با اصلاح این تقسیمات دوباره آنها را به استان تهران بازگردانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران به همراه سادات مدیرکل امنیتی استانداری تهران، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و دیگر مسئولین ادارات و نهادهای نظامی و انتظامی از کویر جنوب شرق استان تهران بازدید کرد.

نایبی در مورد این بازدید اظهار داشت: کویر جنوب شرق استان تهران که بخش عمده آن در شهرستان ورامین قرار گرفته یک ظرفیت اقتصادی گردشگری می‌باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های ورامین افزود: وجود تالاب بند علیخان، مراتع، کاروان سراهای تاریخی و غیره از نقاط موثر در اقتصاد شهرستان ورامین می باشد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به تقسیمات سیاسی صورت پذیرفته در سالیان گذشته گفت: متاسفانه در سالیان دور بخشی از این منطقه به استان‌های مجاور از لحاظ تقسیمات کشوری انتقال پیدا کرده، اما اسناد تاریخی و نیز مسائل محیط زیستی و منابع طبیعی بر عهده شهرستان ورامین می‌باشد که در تلاش هستیم تا با اصلاح این تقسیمات دوباره آنها را به استان تهران بازگردانیم.

نایبی سپس خاطرنشان کرد: امروز از پاسگاه های محیط زیست شکرآباد و غدیر اسب در حوزه محیط زیستی شهرستان ورامین بازدید خوبی به همراه مسئولان به عمل آمد و در آینده نزدیک پیگیری های ویژه ای در خصوص الحاق این مناطق زیست محیطی به استان تهران انجام خواهد پذیرفت.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]