چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 55859
  • 25 نوامبر 2023 - 15:00
  • 52 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه ۴ آذر

پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه ۴ آذر
پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه ۴ آذر

اکوایران: به‌نظر می‌رسد دلار هرات دوباره در مرز جدیدی گیر افتاده؛ مرز ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان. کفش مرز حمایت است و سقفش مقاومت.

به گزارش اکوایران، دلار هرات در پشت‌خط دیشب حرکتی به بالا کرد و در محدوده‌های بالاتر این سطح بر ۵۰ هزار و ۱۶۰ تومان جای گرفت. وقتی دلار کمی صعود می‌کند فکر شکستن مقاومت به سرش می‌زند. اما به نظر می‌آید که در حال حاضر در مقاومت معامله‌گران می‌فروشند و در حمایت می‌خرند.

اگر این‌طور باشد، داستان شبیه اتفاقی خواهد بود که هفته پیش رخ داد. وقتی دلار قصد شکستن مقاومت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومانی را کرد اما در نهایت موفق نشد و مجبور به عقب‌نشینی شد. دلار دربازار آزاد تهران کمی (کمتر از هزار تومان) بالاتر از قیمت هرات ایستاده است. 

جزئیات وضعیت بازار ارز و پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه ۴ آذر را در اکوایران بخوانید.

جزئیات وضعیت بازار سکه و پیش بینی قیمت سکه امروز شنبه ۴ آذر را در اکوایران بخوانید.

سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ امروز شنبه ۴ آذر

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پیش‌بینی دلار در کوتاه‌مدت/ تتر کم می‌آورد؟ 08 مه 2024

پیش‌بینی دلار در کوتاه‌مدت/ تتر کم می‌آورد؟

اکوایران: بررسی تحولات منطقه‌ای و سفر اخیر رافائل گروسی رییس سازمان بین‌المللی انرژی اتمی به ایران نشان می‌دهد که جهت انتظارات در بازار ارز برای کوتاه‌مدت برگشته است.

مرز صعود و نزول دلار 08 مه 2024

مرز صعود و نزول دلار

تحلیلگران فنی معتقدند مرز صعود و نزول قیمت دلار هرات در ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان است. اگر نرخ دلار امروز بالای این سطح تثبیت دهد می‌تواند برای شکستن مرز مقاومت ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان تلاش کند و برعکس.

08 مه 2024

جریمه بکارگیری مهاجران غیرقانونی

معاون سرمایه‌گذاری و تامین مالی صندوق توسعه ملی گفته طلب ۱۰۰ میلیارد دلاری صندوق از دولته و ربطی به بخش خصوصی ندارد. به گفته رضا محمدی، به دلیل بروز مشکلاتی در رویه بازپرداخت اقساط، تاکنون بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار از مطالبات صندوق معوق شده. سخنگوی دولت درباره واگذاری تعیین دستمزد کارگری به مجلس گفته، […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.