چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 58616
  • 07 دسامبر 2023 - 15:00
  • 36 بازدید
  • ۰ دیدگاه

دستگیری متهم ارزی بعد از ۵ سال

دستگیری متهم ارزی بعد از ۵ سال
دستگیری متهم ارزی بعد از ۵ سال

​اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران، دستور بازداشت متهم ارزی درباره واردات مواد شیمیایی را پس از پنج سال خودداری از پرداخت جریمه، صادر کرد.

به گزارش اکوایران؛ شهرام محسنی، مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از دستور بازداشت یک متهم ارزی بعد از پنج سال خبر داد. 

محسنی در این باره گفت: تعزیرات حکومتی حکم ۱۵ پرونده ارزی را پس از پنج سال پیگیری، اجرا و براساس ماده ۲۳ آیین‌نامه این سازمان، متهم این پرونده‌ها را بازداشت کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: براساس بررسی‌های شعب رسیدگی کننده، این فرد هفت میلیون و ۴۷۰ هزار یورو را در ازای واردات مواد شیمیایی مجاز در ۱۵ مرتبه دریافت کرده اما تعهدات خود را اجرایی نکرده است.

محسنی تاکید کرد: حکم بدوی و تجدیدنظر این پرونده‌ها در سال ۱۳۹۷ قطعی شد، شعبه تجدیدنظر در نهایت متهم را به بازگرداندن هفت میلیون و ۴۷۰ هزار یورو معادل ارز دریافتی به بانک شاکی محکوم و حکم به تعلیق ۱۰ سال و ۶ ماهه کارت بازرگانی نیز صادر کرد اما متهم از بازگرداندن ارزهای دریافتی سر باز زده و متواری بود.

به گفته مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، بانک ملت در ۱۵ شکایت، موضوع دریافت ارز این فرد را در سال ۱۳۹۶ مطرح کرد که میزان ارز دریافتی این متهم در هر مرتبه ۵۰۰ هزار یورو بوده و علیرغم توافق، ظرف ۶ ماه نسبت به واردات کالا و تحویل اسناد آن به بانک اقدامی نکرده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
مرز صعود و نزول دلار 08 مه 2024

مرز صعود و نزول دلار

تحلیلگران فنی معتقدند مرز صعود و نزول قیمت دلار هرات در ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان است. اگر نرخ دلار امروز بالای این سطح تثبیت دهد می‌تواند برای شکستن مرز مقاومت ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان تلاش کند و برعکس.

08 مه 2024

جریمه بکارگیری مهاجران غیرقانونی

معاون سرمایه‌گذاری و تامین مالی صندوق توسعه ملی گفته طلب ۱۰۰ میلیارد دلاری صندوق از دولته و ربطی به بخش خصوصی ندارد. به گفته رضا محمدی، به دلیل بروز مشکلاتی در رویه بازپرداخت اقساط، تاکنون بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار از مطالبات صندوق معوق شده. سخنگوی دولت درباره واگذاری تعیین دستمزد کارگری به مجلس گفته، […]

محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟ 08 مه 2024

محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

طی هشت روز گذشته بازار سهام خروج نقدینگی داشته/ بازار منتظر تعیین تکلیف فاندهای خبری است/ قیمت یورو و دلار در مرکز مبادله بر مدار افزایش بوده/ فضای بازار متاثر از سفر گروسی و حمله اسرائیل است/ محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.