به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون، بیش از ۱۰۷۰۰ نفر از فلسطینیان در حملات اشغالگران به شهادت رسیده‌اند. وزیر بهداشت فلسطین از جامعه جهانی، کشورهای عربی و اسلامی و همچنین سازمان‌های ملل متحد خواست برای ورود […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون، بیش از ۱۰۷۰۰ نفر از فلسطینیان در حملات اشغالگران به شهادت رسیده‌اند.

وزیر بهداشت فلسطین از جامعه جهانی، کشورهای عربی و اسلامی و همچنین سازمان‌های ملل متحد خواست برای ورود کمک‌های امدادی و پزشکی و باز کردن کریدورهای بشردوستانه، فوراً مداخله کنند.

روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد حدود ۳۸ هزار ساختمان در سرتاسر نوار غزه از جمله جنوب در حملات ارتش رژیم صهیونیستی خسارت دیده است و این برابر با ۱۳ الی ۱۸ درصد از مجموع ساختمان‌های موجود در این باریکه است.

هواپیماهای ارتش رژیم صهیونیستی همچنین طی ساعات گذشته، ۴ مسجد را در خان یونس در جنوب نوار غزه بمباران و به کلی تخریب کرده‌اند.

بدین گونه، از آغاز نبرد طوفان الاقصی و حملات دشمن صهیونیستی به نوار غزه تا این لحظه ۵۹ مسجد به طور کامل تخریب شده و ۱۳۶ مسجد دیگر نیز خسارت دیده‌ است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]