گزارش روزانه بورس ۱۲ آذر/مقاومت ۲ میلیون و ۱۰۰ واحدی شکست
گزارش روزانه بورس ۱۲ آذر/مقاومت ۲ میلیون و ۱۰۰ واحدی شکست

بازار سهام با رشدی ۳۳ هزار واحدی توانست مقاومت ۲ میلیون و ۱۰۰ واحد را بشکند و مجددا در مسیر صعود قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام دومین روز کاری هفته را در ادامه ی روند صعودی روز گذشته و پیرو اخباری که در خصوص تجدید ارزیابی برخی از سهام لیدر بازار منتشر شد، توانست با رشد به پایان رساند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۳۱ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۱۸ هزار واحد رسید و توانست مجددا مقاومت ۲ میلیون ۱۰۰ هرا واحدی را بشکند. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی رشدی ۲۳۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۳۱ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «هرمز» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «فولاد»، «شستا» و «وبصادر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرومیت»، «فصبا» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۸ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۶۵۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۳۲۳ نماد در محدوده مثبت و ۱۱۰ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۴۰ نماد در محدوده مثبت و ۸۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]