پیش‌بینی ۱۸۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان بیرجند
پیش‌بینی ۱۸۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان بیرجند

فرماندار شهرستان بیرجند از پیش‌بینی ۱۸۶ شعبه اخذ رأی در این شهرستان برای جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳۸ شعبه ثابت و ۴۸ شعبه نیز سیار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علی فاضلی‌فرد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور گسترده مردم تمهیدات لازم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف در سطح شهرستان فراهم شده است.
فرماندار شهرستان بیرجند، با اشاره به پیش‌بینی ۱۸۶ شعبه اخذ رأی در این شهرستان برای جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۳۸ شعبه ثابت و ۴۸ شعبه نیز سیار است.
وی ادامه داد: از مجموع شعب اخذ رأی پیش‌بینی شده در شهرستان بیرجند ۱۲۳ شعبه شهری و ۶۳ شعبه روستایی است. ۱۴۰۰ نفر عوامل اجرایی در امر برگزاری انتخابات یازدهم اسفند در شهرستان بیرجند همکاری و مشارکت دارند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیرجند ادامه داد: تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز شعب اخذ رأی، تأمین فضا برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، آموزش عوامل اجرایی، تشویق و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های اخذ رأی، هماهنگی با هیئت نظارت برای برگزاری یک انتخابات قانونمند، نظارت مستمر بر فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی از جمله تمهیدات اندیشیده شده در این راستا است.
فاضلی‌فرد یادآور شد: فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، صیانت از حقوق نامزدها و آرای مردم از عمده وظایفی است که اعضای هیئت اجرایی خود را ملزم به آن دانسته و در اولویت کارهای خود قرار داده‌اند.
وی یادآوری کرد: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۴۰ نامزد تأیید صلاحیت شدند که از این تعداد ۳۰ نامزد آدرس ستادهای اصلی و فرعی خود را به ستاد انتخابات اعلام کرده‌اند.
فرماندار بیرجند با بیان اینکه همه ما در قبال برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت گسترده شهروندان مسئول هستیم، افزود: ما باید زمینه مشارکت بالا در این انتخابات را فراهم کرده و همگان را به حضور در این عرصه سرنوشت ساز دعوت کنیم.
وی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی خود وظیفه دارند زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو را فراهم ساخته و همگان را برای حضور در این حماسه ملی و سرنوشت ساز دعوت کنند.
فرماندار بیرجند، حرکت بر مدار قانون و اخلاق را وظیفه همه کاندیداها خواند و از نامزدها خواست تا از انجام تبلیغات در محل‌های ممنوعه مطابق قانون و همچنین نصب آثار تبلیغی خارج از ابعاد ذکر شده در ضوابط ابلاغی پرهیز کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]