حرکت اصلاحی در ترافیک و راهور شهرقدس لازم است
حرکت اصلاحی در ترافیک و راهور شهرقدس لازم است

خطیب نماز جمعه شهرقدس گفت: حرکت اصلاحی در مسئله ترافیک و راهور قوی در شهرقدس لازم است و مسؤولان با ارائه راهکار و برنامه‌ریزی‌های شهری و شهرسازی در ایجاد مسیرهای جدید اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز در مصلی ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: هرچه در اختیار انسان است، مالک حقیقی آن خداوند است و هرکس به‌دنبال کسب آبرو از خداوند است باید در مقابل پرودگار احساس کوچکی کند و خود را فقیر درگاه الهی بداند و در امورات تدبیر و برنامه‌ریزی داشته باشد و نتیجه آن را به خداوند بسپارد.

وی گفت: اتفاق طوفان الاقصی نشان داد که مقاومت دست برتر در جهان است و نیروهای انصار الله و گروه‌های مقاومت منطقه تغییری در حال ایجاد کردن هستند و منافع آمریکا و اسرائیل را به خطر انداخته‌اند و نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است. 

خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: دشمن تفرقه افکنی میان سنی و شیعه را در مناسبت‌های مختلف مانند ایام اربعین در برنامه دارد اما هدف آنها به نتیجه نرسیده و این اتحاد در غرب آسیا ایجاد شده و هدف استکبار و اسرائیل در تجزیه ایران، سوریه، عراق و ترکیه و رسیدن به منافعشان محقق نشد اما برخی مسوولان این کشورها متوجه هدف دشمن نیستند.

وی ادامه داد: مشکلاتی در حوزه‌های اقتصادی داخلی ناشی از فشارها و برخی مدیران ضعیف وجود دارد و روند اصلاح و رویکرد درست در حال پیش‌روی است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: مسئله ترافیک و راهور شهرقدس در نشستی با پلیس غرب مطرح شد و حرکت اصلاحی لازم است با سرعت بیشتری انجام شود و راهور قوی در شهر قدس داشته باشیم و مسوولین با راهکارهای مختلف وارد شده و برنامه‌ای در ایجاد مسیرهای جدید مانند جاده و پل داشته باشند.

وی درخصوص انتخابات گفت: تبیین و دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات تکلیف همه است و جریان‌هایی که سعی بر دوقطبی سازی دارند به خصوص در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی موجب کاهش رقابت و سلامت انتخابات می‌شود که لازم است به این موضوع توجه شود.

امام جمعه شهرقدس افزود: عفاف و حجاب رمز حضور موفق بانوان در جامعه است و کم‌کاری‌هایی که در این حوزه می‌شود و باید از خود، خانواده و همسایگان و همکاران شروع کرد و مسوولین در میدان باشند.

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]