آغاز پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان تهران
آغاز پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان تهران

پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال مرحله استانی در شهرستان پردیس با ۱۱۰ شرکت‌کننده آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال مرحله استانی در شهرستان پردیس با حضور احمد بوربور رئیس سازمان فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام استان تهران، ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی و ۱۱۰ شرکت‌کننده کار خود را آغاز کرد.

احمد بوربور رئیس سازمان فضای مجازی سپاه ستان تهران درباره روند برگزاری رویداد اظهار کرد: در این برنامه ۴۸ ساعته، ۴۳ گروه مجهز در قالب دو گروه تخصصی و عمومی در حوزه‌های پویانمایی، بازی‌سازی، استاپ‌موشن و نرم‌افزار اندرویدی، استوری موشن، فیلم کوتاه، پوستر و عکس‌نوشته شرکت کردند.

وی در ادامه افزود: در مرحله شهرستانی این رویداد بالغ بر ۶۰۰ نفر شرکت‌کننده به رقابت پرداخته و برگزیدگان به مرحله استانی راه‌یافته و در این دوره نیز پس از داوری آثار نفرات برتر به مرحله ملی رویداد محتوای دیجیتال معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه استان تهران با اشاره به رشد ۸۰ درصدی پنجمین رویداد نسبت به ادوار گذشته عنوان کرد: در این دوره، متخصصین تولید محتوای دیجیتال مطرح کشوری حضور داشته و شرکت‌کنندگان را راهنمایی و هدایت می‌کنند.

بوربور با اشاره به اهداف برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال مطرح کرد: شناسایی و پرورش استعدادهای برتر همچنین حمایت‌های مادی و معنوی از آن‌ها جهت تولید محتوای فاخر و معرفی ظرفیت‌های انقلاب در اولویت قرار دارد.

وی درباره برنامه های آینده سازمان فضای مجازی استان تهران خاطرنشان کرد: در نظر داریم به همت تیم های شرکت کننده، جوانان و نوجوانان مستعد شهرستان های استان، تهران را به قطب تولیدات محتوای دیجیتال انقلاب اسلامی تبدیل کنیم.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]