کوله پشتی بر دوش، سفری به ناشناخته‌ها
کوله پشتی بر دوش، سفری به ناشناخته‌ها
در استان مازندران و شهر بهشهر، یک جواهر پنهان به نام جنگل پاسند واقع شده است.

 برای کشف این جواهر، باید به روستای پاسند در شرق مازندران سفر کنید و برای اجاره ویلا در شمال به صورت آنلاین اقدام کنید تا دغدغه‌ها برای داشتن اقامتگاه در مقصد کنار بروند. این روستا، اصالتا با نام پاسنگ شناخته می‌شود و طبیعت آن شما را به دنیایی افسانه‌ای و زیبا می‌برد.

جنگل پاسند، با تنوع گونه‌های جانوری و گیاهی، همراه با یک مه غلیظ که در اکثر فصول سال بر آن نشسته، یک صحنه‌ی شگفت‌انگیز و رویایی ایجاد می‌کند که عاشقان طبیعت را به وجد می‌آورد.

برای دسترسی به این دنیای افسانه‌ای، ابتدا به سمت شرق مازندران حرکت کنید و سپس به سمت شهرستان بهشهر، که در فاصله ۵۲ کیلومتری از شهر ساری واقع شده است، مسیر را ادامه دهید. در هشت کیلومتری بهشهر، به روستای پاسند می‌رسید که در ابتدای جاده پاسند واقع شده است. از این روستا پس از گذر کردن از مناطق دیدنی پاسند رز، به سمت جنگل پاسند که در کنار رودخانه قرار دارد، حدود ۳ کیلومتر ادامه دهید. پس از رسیدن به جنگل، ماشین خود را پارک کنید و با همه‌ی تجهیزات لازم به دل طبیعت بزنید. به یاد داشته باشید که با طبیعت این جنگل زیبا و حیوانات آن با احترام برخورد کنید تا این دنیای افسانه‌ای همچنان بکر و شگفت‌انگیز باقی بماند.

سفری به دنیای زیر آب و آشنایی با عجایب خلیج فارس

اگر به دنیای زیر آب و غواصی علاقه‌مند هستید، جزیره زیبای کیش شما را به دنیای ناشناخته‌ها در اعماق آب‌های خلیج فارس می‌برد تا با عجایب آن آشنا شوید. بنابراین با اجاره خانه در کیش سفر خود را نهایی کنید و آماده ورود به این دنیای خاص و شگفت‌انگیز شوید.

غواصی یک تجربه‌ی منحصر به فرد و هیجان‌انگیز است که نیازمند تجهیزات مخصوص، دانش فنی و همراهی غواصان ماهر است. در کیش، بهترین سایت‌های غواصی آماده‌اند تا این تجربه را برای علاقه‌مندان به تجربه دنیای زیر آب، فراهم کنند. این سایت‌ها اکوسیستم‌هایی زیبا دارند و جزو بهترین مکان‌ها برای غواصی در کیش محسوب می‌شوند.

بیگ کورال و ژوراسیک پارک، ساترن کرک، کشتی داما، کلبه هور، کشتی یونانی، سایت سمبارون و غیره و غیره در کیش جزو بهترین سایت‌های غواصی هستند، که شما را برای تجربه دنیای زیر آب و غواصی و تماشای موجودات دریایی در بهترین شرایط همراهی می‌کنند.

سفر در میان انبوه درختان سر به فلک کشیده با اجاره ویلا جنگلی

ویلا جنگلی

لذت سفر به شمال در همین است که در یک ویلا جنگلی با ویویی از طبیعت بکر و روح‌بخش در میان انبوه درختان سر به فلک کشیده اقامت کرد و از هرگونه سر و صدا و نشانه‌های زندگی شهری دور بود. در غرب استان مازندران پارک جنگلی چالدره را داریم که تماما برای تجربه یک سفر خیال‌انگیز با امکانات اقامت در ویلاهای جنگلی مناسب است. این جاذبه جنگلی محیطی سرسبز و دوست داشتنی دارد و در سرتاسر آن سکوت و آرامشی بی حد و حصر و دلپذیر حاکم است.

چالدره ۱۱۰ هکتار مساحت دارد و جزو جنگل‌های جلگه‌ای با ۴۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا به حساب می‌آید. این جنگل زیبا در لیست جاذبه‌های تنکابن قرار دارد و برای دسترسی به آن باید به ۱۸ کیلومتری مسیر تنکابن به دوهزار بروید. در واقع یکی دیگر از جذابیت‌های چالدره قرارگیری آن در بین دو رود دوهزار و سه هزار است، که موجب رونق هر چه بیشتر این منطقه شده‌اند.

از پل خواجو تا زاینده‌رود خروشان در سفر به اصفهان

نصف جهان را در سفری چند روزه به اصفهان می‌توان دید و گشت. با اجاره سوئیت اصفهان این امکان برای شما فراهم خواهد بود که از پل خواجو تا زاینده‌رود را مقصد گردش‌های شهری در اصفهان قرار دهید و تماشاگر تاریخ و اصالت ایران زمین در این شهر باشید.

لذت سفر به اصفهان در همین است که در بافت تاریخی این شهر قدم بزنید و با مردمان خونگرمش هم کلام شوید. به علاوه اینکه توصیه می‌کنیم جاذبه‌های اصفهان را یک‌باری هم در شب ببینید، چرا که خوش‌ترین حال جهان در پیرامون همین جاذبه‌ها برقرار است و شما هم می‌توانید از آن بهره ببرید و خوش باشید و خوش خاطره سفر خود را به پایان ببرید.

از کاخ گلستان و برج آزادی تا برج میلاد با اجاره روزانه خانه در تهران

سفر به پایتخت پر از جذابیت و ماجراجویی و لذت است؛ باید عزم سفر کنید و از نزدیک ببینید که تهران همه فن حریف است و از جذابیت‌های گردشگری چیزی کم ندارد. بنابراین اگر می‌خواهید کاوشی در بخش تاریخی تا مدرن شهر داشته باشید، به سراغ اجاره سوئیت تهران بروید. با این اقدام فرصت خواهید داشت تا از کاخ گلستان و برج آزادی تا برج میلاد، در هر گوشه از این شهر ماجراجویی کنید و دغدغه ترافیک و شلوغی شهر را نداشته باشید.

باغ‌های میوه‌ ارگانیک تا کوه‌های سر به فلک کشیده با اجاره ویلا کردان

اجاره ویلا کردان

با اجاره ویلا کردان هر گردشگری فرصتی طلایی خواهد داشت تا چند روزی را در بی مثال و مانندترین منطقه گردشگری اقامت کند و مهمان آرامش و حال خوب شود. کردان در نزدیکی تهران و کرج واقع شده است و تنها فاصله‌ای ۶۵ کیلومتری با تهران دارد. بنابراین اگر یک فرصت کوتاه هم برای سفر داشته باشید، کردان می‌تواند آخر هفته و تعطیلاتی ناب برای شما رقم بزند. از کوچه باغ‌های با صفا گرفته تا رودخانه خروشان و معروف این منطقه و سایت پرواز و باغ‌های میوه پر رونق و همینطور مجموعه ورزشی و آثار تاریخی، کردان بالاترین ظرفیت گردشگری را دارد و برای گردشگرانی با هر نوع سلیقه می‌تواند جذاب و خاطره‌انگیز باشد.

جنگل‌های انبوه و سرسبز تا ساحل نیلگون خزر با اجاره ویلا رامسر

اجاره ویلا رامسر

عروس شهرهای شمالی ایران یعنی رامسر را همه ما کم و بیش میشناسیم؛ این شهر شمالی به احاطه جنگل‌های انبوه درآمده و با ساحل نیلگون خزر هم‌مرز و همجوار است. در شهری با چنین موقعیت جغرافیایی‌ای، قطعا لذت سفر غیرقابل توصیف است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در ایام تعطیل حتما با اجاره ویلا رامسر، خود را مهمان طبیعت زیبا و دلنشین این منطقه کنید.

اگر می‌خواهید در این منطقه کل شهر را زیر پایتان ببینید، حتما تله کابین رامسر را امتحان کنید. یک طرف این تله کابین کوه است و یک طرف آن جنگل؛ که سوار شدن بر آن به خوبی نشان می‌دهد که رامسر چطور در تلفیق با جنگل و کوه و دریا، این همه جذابیت و شگفتی خلق کرده است.

سفر به یزد، شهر کویری با معماری منحصر به فرد با اجاره بوم گردی

شهر کویری یزد شهرتی جهانی دارد، به همین خاطر آن را با القاب و عناوین زیادی از جمله شهر بادگیرها، شهر دوچرخه‌ها، دارالعلم، شهر قنات و قنوت و غیره و غیره می‌شناسند. به علاوه اینکه به آن عروس کویر نیز می‌گویند، عنوانی که یزد شایسته آن است.

یزد قدیمی‌ترین شهر خشتی دنیا است، بنابراین اینکه در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده، چندان دور از انتظار نبوده است. همه این عناوین و القاب و مدال‌های افتخار به ما می‌گویند که این شهر تاریخی پر از جذابیت و ارزشمندی است، که شما در سفر به این منطقه و اجاره بوم گردی می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید و خاطرات خوشی را در متفاوت‌ترین شهر ایران برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]