بهترین مقاصد گردشگری تایلند
بهترین مقاصد گردشگری تایلند
تایلند کشوری جزیره‌ای واقع در آسیا، مجموعه‌ای از طبیعت، فرهنگ، ماجراجویی و زیبایی است.
فهرست خبر اقتصادی بهترین مقاصد گردشگری تایلند

معابد تایلند و جزایر بی‌مانند این کشور، متقاضیان سفر به آسیا را علاقه مند به خرید تور تایلند کرده است.

بانکوک پایتخت تایلند، مدرنیته و سنت را در کنار هم یکجا دارد و هر آنچه که برای یک سفر آسیایی باید تجربه کنید را در این شهر خواهید داشت.

اگر قصد سفر به این کشور آسیایی و سرسبز را دارید پیش از سفر از بهترین مقاصد گردشگری تایلند مطلع شوید.

بانکوک، پایتخت تایلند

بانکوک را با نام شهر فرشتگان نیز می‌شناسند؛ شاید دلیل آن وجود معابد بسیار در این شهر باشد. بانکوک پایتخت سیاسی و تجاری تایلند است و اکثر جاذبه‌های گردشگری و رفاهی تایلند در این شهر واقع شده است.

وسایل حمل و نقل در بانکوک متنوع است؛ اتوبوس، Skytrain ، مترو، تاکسی و توک توک از وسایل حمل و نقل معمول در بانکوک است.

هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در بانکوک گوناگون است و با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانید در بانکوک اقامت داشته باشید.

قیمت تور تایلند در ایام مختلف سال متغیر است؛ طبیعتا سفر در فصول پرگردشگر هزینه سفر و تور را بالاتر می‌برد.

یکی دیگر از بهترین مقاصد گردشگری تایلند و آثاردیدنی وباستانی در بانکوک Grand Palace یا کاخ بزرگ است. این کاخ با معماری خیره کننده و باشکوهش در گذشته محل زندگی خاندان سلطنتی بوده است. مساحت این کاخ عظیم ۲۱۴ هزار مترمربع است و نمای سفیدرنگ کاخ جلوه ای دیدنی به آن داده است.

رودخانه چائوفرایا مشهور به ونیز شرق، محبوب توریستان و ساکنان بانکوک است. قایق‌هایی که در این روز دیده می‌شوند که مخصوص جابه جایی مردم محلی است. البته این قایق ها برای توریستان هم در نظر گرفته شده اند. توصیه می کنیم قایق سواری در شب برروی این رود را امتحان کنید. منظره شبانه چائوفریا و دیدار از ساختمان‌هایی که در این مسیر قرار دارند بسیار شگفت انگیز و دیدنی است.

معبد معروف و شناخته شده بودای خفته میزبان یک مجسمه بودا است که به صورت افقی قرار داده شده است. البته در بخش های مختلف این معبد ۳۹۴ مجسمه دیگر هم وجود دارد.

در گذشته راهبان بسیاری در این معبد به آموزش و تعلیم می پرداختند و به نوعی جز اولین دانشگاه‌های دینی تایلند بود. امروزه علاوه بر مردم محلی توریستان بسیاری بعد از دریافت تور تایلند و بلیط هواپیما به بانکوک سفر کرده و از این معبد دیدن می کنند.

پوکت شهر معابد

همانطور که اشاره کردیم تایلند کشور معابد است؛ در میان شهرهای تایلند پوکت بیشترین معابد را در خود جای داده است. سواحل شگفت انگیز، طبیعت بی مانند، مناطق بکر و منحصر به فرد همه‌گی پوکت را به مقصدی دیدنی تبدیل کرده و خرید تور پوکت را پرتقاضا کرده است.

هر چه از زیبایی‌های پوکت بگوییم باز هم حق مطلب ادا نشده است. مناظری در این شهر وجود دارد که نمونه آن را هرگز در هیچ جای دنیا ندیده‌اید.

پوکت شهر معابد

سواحل دیدنی پوکت مانند ساحل کاتا و ساحل کارون مورد توجه توریستان زیادی در طول سال است و در لیست بهترین مقاصد گردشگری تایلند قرار دارد. ساحل کارون با ساحل سفید رنگش و آب زلال و شفاف دریا منظره ای دیدنی برای گردشگران ایجاد می کند.

سواحل پوکت اغلب مورد پسند زوج های جوان و علاقه مندان به محیط های طبیعی و دریا است. اغلب اقامتگاه های لوکس و ساحلی در این منطقه قرار دارد و تفریحات آبی از قبیل غواصی و شنا و موج سواری برای علاقه مندان فراهم است.

احتمالا در تصاویر اینترنتی عکس یک مجسمه بودای بزرگ را دیده اید. این مجسمه ۴۵ متر ارتفاع دارد و از جنس مرمر ساخته شده و به نوعی نماد شهر پوکت است.

پوکت به ماساژهای تایلندی و آسیایی اش معروف است و اغلب مسافران تایلند از این خدمات استفاده می کنند.

خدمات اسپا، ماساژ و انواع خدمات درمانی آسیایی در تایلند و به خصوص شهر پوکت طرفداران مخصوص به خود را دارد.

پاتایا، شهرگناه

از دیگر شهرهای معروف و شناخته شده در تایلند شهر پاتایا است و خرید تور پاتایا از محبوبترین و پرتقاضاترین تورهای این کشور است.

سالانه چیزی حدود ۵٫۵ میلیون نفر از این شهر دیدن می کنند. علاوه بر طبیعت خارق العاده و منحصر به فرد تفریحات شبانه در این شهر در سطح جهانی آوازه دارد.

این شهر در ساحل شرقی تایلند واقع شده و در فاصله کمی از بانکوک قرار دارد. سالانه افراد بسیاری با دریافت تور پاتایا و یا پاتایا – تایلند به این کشور و جزایر بی نظیر آن سفر می کنند.

جاذبه‌های توریستی پاتایا از شمارش خارج است و با دریافت تور گلچینی از بهترین جاذبه های این شهر را دیدن خواهید کرد. از مزایای دریافت تور این است که ویزای تایلند، بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور لیدر را یکجا با هم خواهید داشت.

استفاده از راهنمای محلی یا تور لیدر در سفر به کشوری دیگر به خصوص اگر برای بار اول است که به آن سفر می کنید کمک بزرگی به شما می کند.

جاذبه‌های پاتایا فراوان است و بهتر است پیش از سفر با تهیه لیستی از آنها سفری برنامه ریزی شده داشته باشید.

جزیره مرجان از دیدنی ترین جزایر پاتایاست که در ۷ کیلومتری جنوب غربی پاتایا واقع شده است. آب‌های زلال، جزایر مرجانی با شن های سفید و تفریحات ساحلی، پاتایا را به جزیره ای توریستی و دیدنی تبدیل کرده است.

پاتایا، شهرگناه

ساحل جامتین ۶ کیلومتر ساحل شنی با دریایی شفاف و زلال است. این ساحل میزبان هتل ها و اقامتگاه هایی با چندین طبقه است که از بالاترین طبقه و یا روف گاردن می توانید تصویر زیبایی از دریا را پیش روی خود داشته باشید.

ساحل جزیره از انبوه نخل های سرسبز پوشیده شده است و طبیعتی کم نظیر را ایجاد کرده است. مسافران می توانند بهترین خاطرات سفر خود را در رستوران و کافه های محلی و بین المللی که در طول ساحل قرار دارد بگذرانند.

مینی سیام یکی دیگر از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری تایلند است. مینی سیام پارکی مینیاتوری در پاتایا است که آثار باستانی و مدرن دنیا را در قالب ماکت‌های کوچک در معرض نمایش می گذارد.

این پارک در سال ۱۹۸۰ افتتاح شد و حدود ۱۰۰ اثر از ساختمان‌های تاریخی و مدرن دنیا را در ابعاد ماکتی و کوچکتر مشاهده می‌کنید.

با دیدار ازمینی سیام گویی به دور دنیا سفر کرده اید و اغلب جاذبه های گردشگری دنیا را در طی فقط چند ساعت مشاهده کرده اید.

برای سفر به تایلند و دیدار از جاذبه های گردشگری این کشور جزیره ای دریافت تور و استفاده از خدمات تور اعم از ویزا، بلیط، راهنما و ترانسفر بهترین گزینه است. ما در آژانس هواپیمایی قصرشیرین بهترین خدمات و قیمت را برای شما درنظر گرفته ایم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]