ناوگان حمل‌ونقل پست به خودروهای قابل تردد در مناطق کوهستانی مجهز می‌شود
ناوگان حمل‌ونقل پست به خودروهای قابل تردد در مناطق کوهستانی مجهز می‌شود

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در راستای تکمیل پروژه جی‌نف، ۳۵ دستگاه خودروی شاسی‌بلند دوکابین کمک‌دار با هدف تردد در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی کشور به شبکه پستی افزوده می‌شود.

به گزارش بازار، محمود لیائی با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر بروز رسانی پایگاه اطلاعاتی داده‌های مکانی و تکمیل پروژه جی‌نف و همچنین ضرورت تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز بهره‌بردای از این پروژه، افزود: یکی از چالش‌های پیشبرد جی‌نف، عدم امکان تردد در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور کشور و جمع‌آوری اطلاعات مکانی هموطنان مخصوصا روستاهای دور از دسترس بود.
وی تصریح کرد: با اضافه شدن خودروهای شاسی بلند ۲ کابین به ناوگان حمل‌ونقل پست و ارسال آن‌ها به تمامی ادارات پست استان‌ها، این مانع بزرگ مرتفع شده و گامی بلند در راستای تکمیل جی‌نف برداشته می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: بهره‌برداری از ۳۵ دستگاه خودروی جدید هفته آینده در مرکز تجزیه و مبادلات کشور آغاز شده و در اسرع وقت به ۳۱ استان کشور و مناطق تهران ارسال خواهد شد.
به گفته وی، شرکت ملی پست متعهد است تا پایان دولت سیزدهم ۳۶ هزار روستایی که تاکنون اطلاعات مکانی آن‌ها تکمیل و ژئوکد نشده اند را به سرانجام برساند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]