پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 58285
  • 05 دسامبر 2023 - 22:58
  • 53 بازدید
  • ۰ دیدگاه

شکل و شمایل عجیب بازار خودرو + جدول قیمت

شکل و شمایل عجیب بازار خودرو + جدول قیمت
شکل و شمایل عجیب بازار خودرو + جدول قیمت

اکوایران: رصد خودروهای داخلی از ایست قیمت در بازار حکایت دارد و می‌توان گفت ترمز داخلی‌ها امروز کشیده شد.

به گزارش اکوایران؛ نیم‌نگاهی به قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو و سایپا نشان می‌دهد، طی روزهای اخیر شاهد نوسان قیمت در بازار خودرو بودیم، روندی که امروز متوقف شد و با این شرایط پرطرفدارهای ایران‌ خودرو و سایپا بازار بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند.

پرونده قیمت دلار هم امروز بدون تغییر بسته شد، به گفته فعالان بازار قیمت دلار در ابتدای روز افزایش داشت، اما به مرور به قیمت روز قبل بازگشت و روند ثبات به خود گرفت. چند روزی است دلار در یک کانال و با نوسان اندک بالا و پایین می‌شود روندی که بسیاری معتقدند می‌تواند بازار خودرو را با خود همسو کند، اما در روزهای گذشته خودروهای داخلی نشان داده‌اند که تمایلی برای هم مسیری شدن با دلار ندارد.     

براساس ارزیابی بازار در میان محصولات پرطرفدار ایران خودرو و سایپا امروز شاهد ایست قیمتی بودیم، اما فعالان بازار خودرو معتقدند روند قیمتی خودرو در روزهای اخیر نشان داده که پیش‌بینی قیمت در بازار خودرو دشوار شده و نمی‌توان گفت قیمت خودرو فردا چه سمت و سویی خواهد داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» امروز در بازار ۴۸۵ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. «هایما S8 پلاس» هم امروز در بازار یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و پس از چند روز افزایش امروز شکل ثابت به خود گرفت.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» هم بدون تغییر در بازار ۷۶۰ میلیون تومان قیمت خورد. خانواده دنا هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۷۴۲ میلیونی شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم ۸۰۴ میلیون تومان قیمت‌ خورد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار بدون تغییر  ۶۱۵ میلیون تومانی ماند.

اکو 14 آذر

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX » ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار تغییر قیمت نداشت و ۵۸۷ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد. خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر بودند با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۳۵۱ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز خانواده تیبا در بازار تغییر قیمت نداشتند، رصد بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» در بازار امروز ۳۳۸ میلیونی ماند و «تیبا ۲ معمولی» هم ۳۴۲ میلیون تومان قیمت خورد. بررسی بازار همچنین از ثبات قیمت «ساینا دنده‌ای S» حکایت دارد، این خودرو امروز ۳۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکوووو 14 آذر

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سایپا این خودرو را به خط تولید باز گرداند / عرضه گسترده این محصول در بازار به زودی 08 مه 2024

سایپا این خودرو را به خط تولید باز گرداند / عرضه گسترده این محصول در بازار به زودی

اکو ایران : تولید خودرویی که ازسبد محصولاتی سایپا خارج شده بود بار دیگر در دستورکار قرار گرفت.

افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت 08 مه 2024

افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت

اکوایران: بازار پرطرفدارهای داخلی امروز خلاف جهت نرخ دلار حرکت کردند و شکل افزایشی به خود گرفتند.

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب 08 مه 2024

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب

اکو ایران : سازمان ملی استاندارد جلوی شماره گذاری محصول یک خودروساز خصوصی را گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.