چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 62655
  • 28 دسامبر 2023 - 3:00
  • 42 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سیری‌ناپذیری یک شرکت آمریکایی در خرید بیت‌کوین

سیری‌ناپذیری یک شرکت آمریکایی در خرید بیت‌کوین
سیری‌ناپذیری یک شرکت آمریکایی در خرید بیت‌کوین

اکوایران: یک شرکت آمریکایی به نام مایکرو استرتجی با خرید بیت‌کوین‌های بیشتر در یک ماه گذشته، ذخایر خود از این ارز دیجیتال را به شکل قابل توجهی افزایش داده است.

به گزارش اکوایران، شرکت «مایکرو استرتجی» (MicroStrategy) – سازنده نرم‌افزارهای سازمانی که خرید بیت‌کوین را به عنوان بخشی از استراتژی شرکتی خود قرار داده است – مجموع دارایی‌های خود از این ارز دیجیتال را به بیش از ۸ میلیارد دلار افزایش داده است.

به نوشته بلومبرگ، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در روز چهارشنبه (۶ دی) اعلام کرد این شرکت آمریکایی – که توسط «مایکل سیلر»، حامی بیت‌کوین اداره می شود – از ۳۰ نوامبر تا ۲۶ دسامبر، ۱۴ هزار و ۶۲۰ بیت‌کوین را به مبلغ ۶۱۶ میلیون دلار خریداری کرده است. این خرید، میزان کل دارایی‎های دیجیتال مایکرو استرتجی را به ۱۸۹ هزار و ۱۵۰ بیت‌کوین می‌رساند که حدود ۱ درصد از ۱۹/۵۸ میلیون بیت‌کوین استخراج‌شده است.

سهام این شرکت در سال جاری میلادی بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته که نسبت به رشد حدود ۱۵۰ درصدی بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳، عملکرد بهتری داشته است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز چهارشنبه (۶ دی) از ۴۲ هزار و ۱۱۵ دلار تا ۴۳ هزار و ۲۰۹ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، بیش از ۴۳ هزار و ۸۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود هزار دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۴/۳۸ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۲ درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۲۱۳ دلار تا ۲ هزار و ۳۷۵ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، حدود ۲ هزار و ۳۵۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۱۳۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۲/۹۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، بیش از ۵ درصد رشد داشته است. 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پیش‌بینی دلار در کوتاه‌مدت/ تتر کم می‌آورد؟ 08 مه 2024

پیش‌بینی دلار در کوتاه‌مدت/ تتر کم می‌آورد؟

اکوایران: بررسی تحولات منطقه‌ای و سفر اخیر رافائل گروسی رییس سازمان بین‌المللی انرژی اتمی به ایران نشان می‌دهد که جهت انتظارات در بازار ارز برای کوتاه‌مدت برگشته است.

مرز صعود و نزول دلار 08 مه 2024

مرز صعود و نزول دلار

تحلیلگران فنی معتقدند مرز صعود و نزول قیمت دلار هرات در ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان است. اگر نرخ دلار امروز بالای این سطح تثبیت دهد می‌تواند برای شکستن مرز مقاومت ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان تلاش کند و برعکس.

08 مه 2024

جریمه بکارگیری مهاجران غیرقانونی

معاون سرمایه‌گذاری و تامین مالی صندوق توسعه ملی گفته طلب ۱۰۰ میلیارد دلاری صندوق از دولته و ربطی به بخش خصوصی ندارد. به گفته رضا محمدی، به دلیل بروز مشکلاتی در رویه بازپرداخت اقساط، تاکنون بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار از مطالبات صندوق معوق شده. سخنگوی دولت درباره واگذاری تعیین دستمزد کارگری به مجلس گفته، […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.