معرفی برد کنترلی دیزل ژنراتور (۷۳۲۰,۴۵۲۰)و انواع فیلتر دیزل ژنراتور
معرفی برد کنترلی دیزل ژنراتور (۷۳۲۰,۴۵۲۰)و انواع فیلتر دیزل ژنراتور
دیپسی 7320MKII یکی از شناخته ترین کنترلرهای دیزل ژنراتور در بازار ایران و جهان است و تقریبا متخصصی دیزل ژنراتوری پیدا نمی کنید که این برد را نشناسد.
فهرست خبر اقتصادی معرفی برد کنترلی دیزل ژنراتور (7320,4520)و انواع فیلتر دیزل ژنراتور

DSE7320MKII

 دیپسی ۷۳۲۰ قابلیت‌های بسیاری نسبت به قیمت مناسب آن را دارا می‌باشد که طبق تجربه ی تیم ماه صنعت انرژی قابلیت ها و ویژگی های مهم آن را برای شما بیان می کنیم.

  1. کیفیت ساخت دیپسی ۷۳۲۰ بسیار بالا است و می تواند سالهای سال بدون مشکل و عیب و ایراد کارکند که این ویژگی آن کاملا اثبات شده‌است.
  2. این برد قابلیت کنترل دو کلید یعنی کلید شهر و کلید ژنراتور را دارد و در زمان قطعی برق شهر دیزل ژنراتور را به صورت اتوماتیک روشن می کند و کلید برق ژنراتور را وصل می کند و وقتی که برق شهر بر می گردد به صورت اتوماتیک برق شهر را وصل می کند البته یک چشمک چند ثانیه ای در جابه جایی بین برق ژنراتور و برق شهر وجود دارد.
  3. نصب و راه اندازی این برد بسیار ساده است و در واقع برای نصب آن فقط کافی است نوع موتور که آیا ECU دار است یا نه و نوع ایسیو موتور را تعیین کنید و توان آن و نسبت تبدیل ct را داخل آن از طریق نرم افزار تعیین کنید و کنترلر آماده ی نصب است.

دیپسی ۷۳۲۰

برد کنترلی دیپسی ۷۳۲۰ در دو مدل MKI  (قدیمی) وMKII  (جدید و بروز) موجود می‌باشد و هنگام خرید حتما به این نکته دقت داشته باشید مدل MKI  از مدل جدید MKII  ارزان تر است و از تولید خارج شده است و حتما به شما توصیه میکنیم که DSE 7320 MKII  را انتخاب کنید

برد کنترلی دیپسی DSE7320MKII به هیچ وجه نمونه چینی ندارد اما اگر در اصلی بودن آن شک دارید ، بهترین راه تشخیص اصلی بودن این محصول ، این است که شما با آخرین ورژن آپدیت شده خود شرکت دیپسی به کنترلر خود وصل شوید اگر مشکلی در وصل شدن نبود کنترلر شما اصلی بوده و ساخت کشور انگلستان است.

ویژگی‌های DSE7320MKII

  • ۸ ورودی و ۸ خروجی
  • کنترلر بسیار قابل اعتماد و ساخت کشور انگلستان
  • دارای قابلت چنج آور و استارت دیزل ژنراتور در زمان قطعی برق
  • مانیتورینگ ولتاژ ژنراتور و شبکه
  • قابلیت وصل کلید ژنراتور و برق شهر به صورت اتوماتیک
  • دارای حفاظت های کامل دیزل ژنراتور و ژنراتور گازی
  • دارای ورودی و خروجی های زیاد و قابل برنامه ریزی

……………………………………………

دیپسی ۴۵۲۰

برد کنترلی دیپسی DSE4520 MKII ، یک کنترل‌کننده اتوماتیک است که به صورت اتوماتیک در صورت قطعی برق ژنراتور را روشن کرده و بعد از مانیتور کردن فرکانس و ولتاژ و تثبیت آنها کلید بار را می‌بندد  و این کنترلر مناسب برای طیف گسترده‌ای از کاربردهای  یک مجموعه ژنراتوری است. این کنترلر یک ماژول جمع و جور است که تمام توابع حفاظتی مورد نیاز کنترل دیزل و ژنراتور را دارا می‌باشد. دیپسی ۴۵۲۰ ساخت کشور انگلستان می‌باشد. در ادامه نقشه سیم کشی و کاتالوگ فارسی برد کنترلی دیپسی DSE4520  را قرار میدهیم.

دیپسی 4520

ویژگی‌های کنترلر ۴۵۲۰ اصلی:

  • دارای قابلیت اتصال و کنترل انواع دیزل ژنراتور و ژنراتور گازی
  • دارای قابلیت تشخیص قطعی برق شهر
  • دارای‌قابلیت استارت اتوماتیک برق شهر 
  • دارای قابلیت چنج آور 
  • تمام توابع حفاظتی مورد نیاز کنترل دیزل و ژنراتور را دارا می‌باشد.
  • پشتیبانی از ارتباط J1939 CAN در دیزل‌های ECU دار
  • ساپورت سنسور مگنتیک پیکاپ (MPU) در دیزل‌های غیرالکترونیکی

برد کنترلی دیپسی DSE4520MKII دارای نمونه‌ی ایرانی و چینی است و به هیچ عنوان به خاطری دو یا سه میلیون قیمت پایین تر نمونه ایرانی یا چینی نخرید. اگر در اصلی بودن برد دیپسی شک دارید ، بهترین راه تشخیص اصلی بودن این محصول، این است که شما با آخرین ورژن آپدیت شده خود شرکت دیپسی به کنترلر خود وصل شوید اگر مشکلی در وصل شدن نبود کنترلر شما اصلی بوده و ساخت کشور انگلستان است. همچنین شرکت ماه صنعت انرژی یک شرکت معتبر است و تمام کنترلر هایی که ما تامین می کنیم کاملا اصلی هستند و ما به هیچ عنوان به برند خودمان آسیب نمی زنیم و همیشه برد اصلی دیپسی تحویل می دهیم.

……………………………………………

فیلتر دیزل ژنراتور

فیلتر دیزل ژنراتور یکی از لوازم مصرفی مهم در دیزل ژنراتور است که بسته به نوع فیلتر وظایف مختلفی را بر عهده دارد. این فیلترها نقش مهمی در عملکرد بهینه دیزل ژنراتور دارند. در واقع استفاده از فیلترهای مناسب برای دیزل ژنراتور اهمیت بالایی دارد زیرا فیلترهای کثیف یا خراب می‌توانند باعث کاهش کارایی و عمر مفید دیزل ژنراتور شوند. از طرفی، فیلترهای تمیز و کارآمد می‌توانند باعث عملکرد بهتری در دیزل ژنراتور شوند.

یکی از روش‌های متداول برای انتخاب فیلتر مناسب برای دیزل ژنراتور، مطالعه مشخصات فنی و عملکرد فیلترها است. که ما در ادامه ی این مطلب اطلاعات مفیدی را درمورد انتخاب فیلتر مناسب در اختیارتان قرارمیدهیم. 

فیلتر دیزل ژنراتور

زمان تعویض انواع فیلتر دیزل ژنراتور به چه صورت است؟

برای عملکرد دیزل، استاندارد خاصی را در نظر می‌گیرند به طوری که بعد از ۸ ساعت کار مداوم می‌بایست دستگاه به مدت ۲ ساعت خاموش باشد .در این حالت پس از هر ۱۰۰ ساعت فعالیت دیزل ژنراتور می‌بایست روغن موتور و هر ۲۰۰ ساعت ، فیلتر روغن موجود در دیزل ژنراتور را تعویض‌ نمود. زمان تعویض فیلتر سوخت پس از دو بار تعویض فیلتر روغن یا هر ۳۰۰ ساعت کارکرد دیزل ژنراتور است. به ازای هر ۵۰ ساعت روشن بودن دیزل فیلتر هوا می‌بایست بادگیری‌شده و زمان تعویض آن پس از هر سه بار تعویض‌شدن فیلتر روغن یا هر ۴۰۰ ساعت کارکرددیزل‌ژنراتور‌است.
پس از دو بار تعویض فیلتر سوخت می‌بایست فیلتر آب گیر دیزل ژنراتور را تعویض‌ نمود. امروزه از جمله مشکلات موجود در خرید فیلترهای دیزل ژنراتور وجود فیلترهای تقلبی و چینی در بازار است که غیر اصلی هستند و ممکن است کارایی مناسبی نداشته‌ باشند. به همین دلیل بهتراست فیلتر دیزل ژنراتور خود را از شرکت‌های معتبری که با قیمت مناسب این فیلترها را ارائه‌ می‌کنند تهیه‌کنید.شرکت ماه صنعت انرژی  ارائه‌دهنده انواع فیلتر دیزل ژنراتور از برندهای معتبر پرکینز ,ولوو ،کامینز ، کاترپیلار و بسیاری از برندهای معتبر دیگر با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمین‌ شده‌ است .

انواع فیلتر دیزل ژنراتور

  • فیلتر آب
  • فیلتر سوخت
  • فیلتر آبگیر سوخت
  • فیلتر هوا
  • فیلتر روغن
  • فیلتر هیدرولیک

راه های خرید فیلتر دیزل ژنراتور

برای دریافت مشاوره و انجام خرید خود میتوانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]